Aslak Iversen Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 http://www.youtube.com/watch?v=_4W-CPp2EUk&feature=related Jeg ville trodd at dette ville gi en kraftig storm i cockpit, men Boeing sier at nesa er designet slik at vinden passerer "over" vinduet. Det stemmer tydeligvis. Nice to know. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jaha, mangla forsåvidt bare albuen ut ruta der så har vi en skikkelig råne kaptein ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 kapteinen: -hmm...syns det ble litt varmt her, tror jeg åpner vinduet :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Solheim Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jaha' date=' mangla forsåvidt bare albuen ut ruta der så har vi en skikkelig råne kaptein ;-) [/quote'] Hehe.. ja, det hadde vært litt av et syn det ja! Hadde jo vært litt stil når man taxer inn til gate og da! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Berg Jørgensen Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Brukte de ikke å sitte med albuen ut i DC-3-ene? Jeg gjør i alle fall det i Cessnaen når det er varmt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.