Paulo Fernandes Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 I dag tok jeg en testlanding med PMDG 747 på St.Maarten. Skal si det var gøy! Landingen ble faktisk veldig bra, og hadde ganske god klarering til gjerdet. Her er 7 bilder jeg tok mens jeg så reprisen av landingen. Bildene har til sammen tatt over 1 time og 30 min og redigere, så alle må kommentere de :grin: Lysene har nettopp gått over til 3 røde, vi kommer inn ganske perfekt: Sett fra flyplassen: Noen spottere fikk tatt dette bildet: Fra hotellet: Kommenter gjerne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Den flyplassen der er jo en hver spotters drøm! Når det er sagt så syns jeg du leverer bilder av høy kvalitet her! Kjempeflott Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg eier ikke ord... fantastisk,Paulo. Stående applaus fra meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Fantastisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Utrolig stilige bilder og realistisk editeringer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Herlige bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Utrolig fine bilder! Bra redigert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Meget fine bilder du har fått til der må jeg si Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Stabell Kuloe Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 noen av Microsoft scenerys er ektere enn andre, ser jeg! (fra airliners net, copyright James Richard Covington, bla, bla) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Det er ikke microsoft, men Flytampa St.Maarten ,hvis ikke jeg tar feil.Men kirketårnet mellom bygningene mangler , ser jeg i sceneryet. Du finner det på www.flytampa.com . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 noen av Microsoft scenerys er ektere enn andre' date=' ser jeg![/quote'] Jeg kan garantere deg at microsoft ikke har laget dette sceneryet, dette er et høykvalitets addon fra flytampa (www.flytampa.com) og anbefaler det på det sterkeste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 noen av Microsoft scenerys er ektere enn andre' date=' ser jeg![/quote'] Jeg kan garantere deg at microsoft ikke har laget dette sceneryet, dette er et høykvalitets addon fra flytampa (www.flytampa.com) og anbefaler det på det sterkeste Ja, microsoft ville aldri laget noe så bra til FS :grin: Det er flytampas St.Maarten og er mitt beste scenery! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Ups, glemte å poste det bilde her: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Du gemte det bedste.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abdur Rahman Jalil Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Åhh, utrolig nice. *sikle* bare lurte på en ting, hva er den hvite streken som går gjennom sol gjenskinnet på bilde 4..? =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Halsteinrud Brende Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Sabla til fotorealisme over de bildene dine En kan jo bli blind bare av å titte for lenge på dem! :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Det er desverre en liten glipp i redigeringen. Solskinnet brukte jeg fra et google-bilde hvor det var to streker som dekket bildet. Glemte å fjerne alle strekene, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Det tredje bildet syns jeg var det beste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Det tredje bildet tok også mest tid å redigere, så det er bra at det falt i smak :grin: Bra at dere likte bildene fra TNCM, takker for alle kommentarene jeg fikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.