Kim-Svenson Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Noen som har livestreamer til ENGM og eventuelt ENTO? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skjennem Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hei Kim Livestream ENGM: Windows Media Player, fil, åpne URL-adresse, skriv inn. http://SBS-OSL.no-ip.info:2434 Stream ENTO http://icecast.nome.no:8000/ento.m3u Torp har vært stille i det siste, så du får lytte å høre om det kommer noe etter hvert. ps. Mulig du må gå via "Ålesund/Vigra guttas" hj.side for å få åpnet Torp Streamen Livet er ikke det samme uten ATC. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-Svenson Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 takk! ENGM funker bra den. Torp var det stille lenge, men den står på i tilfelle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Warland Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Finnes det en for Sola, ENZV? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 ENGM funker ikke hos meg. Kommer ikke opp noe bortsett fra: "Finner ikke websiden" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Finnes det en for Sola' date=' ENZV? [/quote'] Stiller det samme spørsmålet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Eliassen Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 ENGM funker ikke hos meg. Kommer ikke opp noe bortsett fra: "Finner ikke websiden" Du må legge URL'en inn i media player, VLC eller lignende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 takk, nå funka det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Engm funket for første gang bra når jeg kjørte den i VLC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle Lunde Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hvor finner dere der hvor man legger in URL-en ?? Jeg ser heller ikke noe som heter fil på Windows media player.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai R Sivertsen Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hei Vetle ! Hvis du velger å vise klassisk meny i media player så får du opp meny linja og klikker på fil og deretter åpne URL , lim inn adressen der så funker det , lykke til! MVH Kai Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn J. Jensen Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hvor finner dere der hvor man legger in URL-en ?? Jeg ser heller ikke noe som heter fil på Windows media player.. Trykker du "alt" på tastatuert så kommer den menyen opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle Lunde Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 ahh... Takker så meget =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-Svenson Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Da trykker du bare på "ALT" så kommer filmenyen fram. Deretter "FIL" --> "ÅPNE URL ADRESSE" Så kommer det opp en boks der du skriver / kopierer linken inn og trykker OK. Da kopler den til serveren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Ser etter samme for ENVA.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Øyvind Lunde Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hvor man legger inn url adresse i media player skulle jeg også visst...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Øyvind Lunde Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Soory, så ikke de 4 siste svarene av en eller annen grund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.