Werner Rafteseth Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Det kan vere greit å følge med på Unicom av og til. Eg er etablert på finale, og TCAS skriker plutseleg ut. "Decend! Decend!" :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Nice.. Distance mellom dere da? forskjell i høyde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Åssen har du fått til sånn at du ser lysene til det flyet når du flyr online? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Åssen har du fått til sånn at du ser lysene til det flyet når du flyr online? Jeg ser lysene til andre fly online jeg også, har ikke gjort noe som helst for å få det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 jeg og... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 400 ft høydeforskjell mener jeg å huske. Angående lysene, så har jeg ikke gjort noe. De har alltid vært der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.