Ivar Skaugstad Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Hei igjen godtfolk! Beklager sent innlegg, men en simmer har også ett liv vedsidenav simulatoren. :grin: Det er uansett klar for vår siste tur i februar, før vi hiver oss på ett nytt tema i mars. Hva det nye temaet blir, og hvilke destinasjoner som er satt opp er foreløpig top secret! :grin: Det er nå klart for en varmende tur til TENERIFE! --------------------------------------------------------- Orgin: Gardermoen (ENGM) Destination: Tenerife SUR (GCTS) Departure time: 17:00 UTC / 18:00 local time Enroute time: 5h 15min Arrival time: 22:15 UTC / 22:15 local time Route: SKI UM609 SVA UM604 DANKO UP850 GOLUM UN866 SAM UN621 MARUK UM195 LORKU UN866 BERAD UM30 QPR UN866 KONBA Distance: 2266 NM ----------------------------------------------------------- Scenery: Payware FS9: her! Freeware FS9/FSX?: Project Canarias nederst på siden. Charts: Registrer deg gratis for å få tilgang til den spanske versonen av AIP, her! ----------------------------------------------------------- Foto: www.startour.no Vi sees på Gardermoen piloter! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Erik Eriksen Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg er med, selvsagt ... :-) Mvh Nils Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Blir nok med denne gangen jeg og BLX773 - B767-300ER - Gate 50 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg er selvfølgelig med =) Blir enten 767,757 eller 747 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Spørs hvor raskt Lefdal klarer å fikse mitt lille BOOT-problem.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg blir kanskje med på denne turen. Jeg hadde egentlig tatt meg fri 24. så jeg kunne være med på denne turen, men så spurte ene eleven min om jeg kunne fly med han. Og siden han har prøvd å få til den cross-country-turen i snart 4 uker sa jeg ja. Men om det blir dårlig vær eller trøbbel med flyet så dukker jeg nok opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Air France 14 møter nok opp skal dykk sjå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Ahh..Lang tur, men får vell se om jeg kommer meg med Nå funker værtfall FMC slik den skal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg er med BLX983 767-300... Så håper jeg bare at simmen ikke krasjer denne gangen da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Pss 757-200 Icelandair,ICE373 som vanlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Pss 757-200 Icelandair' date='ICE373 som vanlig [/quote']Alle er overasket hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Mardahl Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Usikker men kanskje Det kommer en BLX710 767-300 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Siden det er så mange som har tenkt å fly med "bluescan" callsign, så kanskje jeg skal støtte opp med et Norsk callsign, kanskje "scanor". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Mardahl Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 eller noen som skal føre LN-NOB nedover ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Burde jo heller fly med NOC da, siden NOB har base på Rygge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Denne gangen SKAL jeg klare meg nedover! Stiller da opp med Boeing 737-900, som SpeedBird 354. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Vanvik Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Supert! jeg stiller med min B757-200 - COA1030, Det er det inne hvordan man skal fly en DME Arc også, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Jøss, så mye Britannia fly som blir med, jeg regner med dere flyr i de peneste fargene som noensinne har lagt sine pigmenter på ett fly? (Jfr. mitt avtarbilde!). :grin: Til informasjon så er det (ennå) ett uoffisiellt krav at alle "våre" piloter flyr med "Norwegian Eagles" i remarks i flightplan. Dette for at kontrollere og andre som klør seg i hodet over hva denne flommen av fly er for ett arrangement skal kunne se at HER KOMMER VI! :grin: Fikk i tillegg en MEGET hyggelig mail fra VACC Spain i dag; Hi Ivar, Just to let you know that you will hace ATC services of CTR, APP and TWR at least. See you on Sunday. Best wishes, Antonio. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Kommer garanter, jeg! Selfølgelig i samme paint som avataren din Ivar B-767 BLX488 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Skal ta meg en test flight i kveld å sjekke om B737-900 funker som den skal . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Erik Eriksen Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Nå har jeg installert enda mer ram, så nå håper jeg å gjennomføre uten crash denne gang ... Mvh Nils Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Det kan hende jeg ikke kommer - våkna for andre dag på rad med 40 i feber. Men mye kan endre seg til i morgen kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Etter en velykket testflight fra ENGM til EKCH tidligere i dag vil jeg annonsere at callsign AAL354(American) kommer med Boeing 737-800, og ikke -900! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Hjorth Horseng Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Skal vel prøve å være med jeg også. Stiller opp med British Airways 747 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Bare noen timer til departure nå gutter! Vi holder som vanlig til på TeamSpeak serveren til ts.vaccsca.org under kategorien Norwegian Eagles. Dere er hjertlige velkommne for å slå av en prat, eller lytte til alt som blir diskutert der inne during flight! :grin: Hører også rykter om at Jonas Midt-Soot blir med i kveld, så det ser ut som vi blir brukbart mange! Håper iallefall at så mange som mulig tar seg tid til å bli med i kveld! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 ENGM_TWR booket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Da var vi underveis gitt! Imponerende oppmøte av både piloter og ATC i kveld, i skrivende øyeblikk er vi 12 fly påvei sørover! Vil rette en spessiell takk til våre trofaste ATC'er for en knall service! Takk til; Einar Kristiansen Daniel Larsen Magnus Meese Tom Knudsen Magnus Eliassen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Eg vil også takke ATC i Noreg. Klarte faktisk å ta av på minuttet kl 1700Z idag. Trur nok get hjalp på å få klareringa mi ein liten time før avgang hhehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Trekk ifra en pilot, pc-en klikket igjen over Danmark, orker ikke å fly en time også klikker allt, må få fiksa denne pc-en... Dere får ha en god tur . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Happy landing's Hadde det til tider travelt i tårnet så det gikk litt i surr med rekkefølgen, men tror de fleste var fornøyd.Torstein var smart med å få klarering i god tid Jeg må bare komme med ett tips neste gang,gi pilotene slot-tider. Det blir temmelig kaotisk når alle skal ha cleerance samtidig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.