Gå til innhold

Fs2004 , faller ut ved landing.

Norvald Oslvold

Anbefalte innlegg

På dager med mye trafikk kan det være lurt å redusere størrelsen på området hvor SB/FSInn henter inn informasjon om trafikk.

Selv flyr jeg vanligvis med trafikk innenfor en 50nm radius, men for flyvning inn til flyplasser der det er mye trafikk reduserer jeg ofte til under 20nm, litt avhengig av nøyaktig hvor mye trafikk det er.

Har selv opplevd samme problem før under store flyinn, men det har ikke blitt mye av det etter at jeg begynte å justere størrelsen på "trafikk-sirkelen"...

(Ja, jeg flyr fs2004)

Men jeg har aldri fått feilmeldinger relatert til spesifikke moduler i FS. Det jeg derimot har fått er varsel på lite RAM/CPU ressurser tilgjengelig. PC-en vi da snakker om er en 3GHz (32-bit), 1,5GB RAM, 256MB Radeon 9600XT4, 160GB HDD.

Men etter å ha kjøpt ny PC har jeg ikke opplevd feil i FS uten at jeg selv har hatt en vesentlig del av skylden (feilinstalasjon, manglende filer, ect). (1,83GHz (64-bit), 2GB RAM, 512MB GeForce 7900GO)

En liten NB; dersom han kjører annen programvare ved siden av FS på samme PC kan det ha litt av skylden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...