Petter Tandberg Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Tok meg en tur opp på loftet i stad, og gjett hva jeg fant. Noen gamle bilder som bestefar hadde tatt! De var veldig nedstøvete, men etter litt jobb fikk jeg dem til å se bedre ut. Flyet er jo bare helt fantastisk. Håper dere liker dem! Jeg fant noen andre bilder også, men de var så slitte at så jeg tok ikke dem med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Dette er da den sagnomsuste "Gloster Gladiator"? Men jeg har mine tvil på at bestefaren din hadde god nok pc til å dra Flight Simulator. Tok litt tid før jeg oppdaget at det faktisk var fs. Kjempefine bilder :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Riktig, riktig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Det der var faktisk stilig, og jeg sier som Frode, du hadde meg i begynnelsen der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Nilsen Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Knall fine bilder Det første bildet er et av de aller beste som er postet her Det blir mitt nye bakgrunnsbilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Takk for alle kommentarer! Hyggelig å høre at dere liker dem! Hehe, nei, bestefar hadd nok ikke flightsim Og hvis han hadde det ville jeg ikke følt meg trygg når jeg flyr rundt i FS verdenen :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.