Dominik Krol Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hei! Finnes det noen program jeg bare kan lime inn flightplan og fly etter den med en GPS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Henger meg på her. Har veldig lyst til å være med på Norwegian Eagles turene, men har ikke noe fly med FMC i... Så det er veldig tungvint å lete etter alle waypointene i deafult FP'en i FS9. Hadde vært knall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Det finnes mange fine FMC tutorialer på nettet.Men beste måten,er og fly sammen med en kompis o.l,via teamspeak og sette opp fmc der,og ta en 2-3 turer sammen.Slik jeg lærte det. Har man tatt en 3-4 turer.Så sitter det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Det finnes mange fine FMC tutorialer på nettet.Men beste måten' date='er og fly sammen med en kompis o.l,via teamspeak og sette opp fmc der,og ta en 2-3 turer sammen.Slik jeg lærte det. Har man tatt en 3-4 turer.Så sitter det. [/quote'] Skal nok lære meg FMC, det er ikke det som er problemet, men har ikke noe fly som har FMC, derfor hadde det vært herlig med et kartprogram e.l. som man kunne følge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 www.fsnavigator.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Ahh Takk skal du ha Frode! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dominik Krol Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Er det også en GPS i den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 FSNav er en kombo av Flightplanner, gps,og mye annet. Anbefaler å lese mer på linken jeg la til deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Ahh Takk skal du ha Frode! Hadde ddu seriøst glemt FSNAv? :grin: Koselig å se at jeg ikke bare er en pest og plage :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Ahh Takk skal du ha Frode! Hadde ddu seriøst glemt FSNAv? :grin: Koselig å se at jeg ikke bare er en pest og plage :grin: Hehe Nei, hadde ikke glemt det, men mener å huske å ha lest ett sted at FSNav ikke funka lenger...Men da er jo det problemet ute av verden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hva angår fsx vet jeg ikke, men det funker som bare f i fs 2004... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dominik Krol Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Funker for meg også bare at autopiloten i flyet ikke funker som den skal , noen som vet åssen jeg kan slå autopiloten av i FSnav eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.