Roger Johannessen Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Lenge siden eg ha posta noen bilder, så kanskje på tide da Any Comments? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 LN-NOB fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Johannessen Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Rettet på nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Fine bilder, men liker ikke LN-NOB painten til POSKY. Noe som ikke er rett, og wingletsene er feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Syns det ser pent ut jeg...teksturene her var vel ikke i ypperste klasse, men selve flyet og painten er fin. Skal være kresen for å si at det er noe galt med winglets. Etter å ha sett shotsa fra RYG i "bilder", skjønner jeg fremdeles ikke hva som kan være feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Det jeg mener med Wingletsene er at "norwegian.no" logoen er seilvendt og oppned, noe som burde blitt fixsa av den som lagde den :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Om det ikke under BB vinge står LN-ROB på det øverste bildet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Det er mye på wingletsen som er feil. Blant annet skal det blå være litt lenger oppover. Men jeg fant en annen POSKY repaint på avsim til dere POSKY-flyvere. Jeg tror den er bedre http://library.avsim.net/esearch.php?CatID=fs2004acrp&DLID=116465 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 La ikke merke til LN-ROB...det er grov feil da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Johannessen Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Jaja. Ha lasta ned nå den det linkes til, ser der er ingen feil i allefall. Takk for kommentarer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Ingen som husker at Paulo Fernandez faktisk er ferdig med denne painten til PMDG? http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Main=51466&Number=393256#Post393256 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 .. hjelper ikke med paint til PMDG om man ikke har den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Så få den Dere kommer aldri til å ville returnere til posky... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Koppen Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Nydelig. Bare en ting er at LN-NOB ikke har innebygd trapp framme hehe. Må jo pirke på noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.