Gå til innhold

Slags ranking i forumet


Kenneth Vika

Anbefalte innlegg

Synes ikke dette var noen god ide, Kenneth!

De forum som teller antall innlegg fra brukerne, blir oftest oversvømt av ureflekterte postinger fra folk som er mest opptatt av å øke sine "poeng" og i hva hensikt??!

Nei, la oss fortsette som vi gjør, og ikke bry oss så mye om hvem som poster mest, men heller holde nivået oppe!

mvh Villy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ME TOO!

*ler*

Spøk til side, jeg synes ikke det gjør noen ting om det står "nytt medlem" eller "medlem". Antallet postinger står jo nedenfor, så all informasjonen er jo tilgjengelig. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Synes det er bedre at Dag bruker tiden sin til oppdateringer på siden, jeg. Der gjør han jo en kjempejobb! Takk, Dag!!

Mvh

Jon-Inge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Spamming!" er et uttrykk vi vi bli veldig godt kjent med om det blir en form for rangering, med stjerner, striper eller titler. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Et par av de andre forum jeg er med i kjører den typen rangering med stjerner, og der er det for mange kun et mål og få flest av de. Visserligen har de et 'off-topic' forum som redder en del, og iblant kan det bli litt morsomme posteringer ut av det også, men minst 50% er altså så å si urelaterte til forumet.

Nå mener ikke jeg å være en gledesdreper altså, men risken er stor for 'bombing' av mye rare poster med en rangeringsform [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker den tiden vi hadde Topp 20-ranking over de som postet mest. Et par personer hadde tydligvis som mål om å slå hverandre i antall postinger og vi hadde et idiotisk høyt antall "Ja, enig" og "Hvorfor ikke" postinger.

Disse personene er forøvrig i miljøet i dag og jeg synest det er greit de lar Topp20-hobbyen ligge på hyllen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Tore Sætre:

Jeg husker den tiden vi hadde Topp 20-ranking over de som postet mest. Et par personer hadde tydligvis som mål om å slå hverandre i antall postinger og vi hadde et idiotisk høyt antall "Ja, enig" og "Hvorfor ikke" postinger.

Disse personene er forøvrig i miljøet i dag og jeg synest det er greit de lar Topp20-hobbyen ligge på hyllen.

Husker godt dette Tore Sætre. Heheh jeg lå på denne listen men ikke høyt. [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]

Men jeg er enige der at vi ikke bør ta dette i bruk igjen for det ble litt mye av det derne gjorde det..

Så jeg håper at dette ikke blir tatt i bruk igjen. For da vill dette garantert skje igjen. Mange useriøse postinger og postinger som ikke har noe med evne i diskusjonen og gjøre. [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er medlem av noen andre forum som har med andre typer spill å gjøre, de fleste av dem har et ranking system basert på antall poster. Et av dem har jeg helt sluttet å bruke på grunn av alle de idiotiske postingene fra folk som kun poster søppel (spam) for å oppnå høyere rank. Så jeg slutter meg til de som ser på den form for ranking som en dårlig ide.

Det finnes selvsagt en mellomting, dog.

 

Mvh

 

Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...