Petter Tandberg Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Når jeg flyr på VATSIM ser jeg fly som andre enn det de engentlig er. Som f.eks. i dag så jeg en KLM som engentlig var SAS Braathens og Lars-Petter sin Icelandair fikk jeg opp som American Airlines. Jeg har også fått tilbakemeldinger på at andre ikke ser meg som Icelandair (som jeg flyr), men som noe annet. Noen som vet hva dette kommer av og hvordan jeg kan fikse det? Håper på svar :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Du må oppdater SB, det må også den andre som skal se deg med rett fly. Om du ser litt lengere ned i noen poster finner du en link hvor du kan laste ned "add-ons" som fikser problemet ditt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg ser INGEN fly når jeg flyr på VASIM.... noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Vista og Squawk box? Isåfall så funker ikke SB med vista, sånn at du ser fly. Du må bruke FSINN da. Eller vente på SB4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Bruker FSInn, ikke SB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Eliassen Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Vista og Squawk box? Isåfall så funker ikke SB med vista' date=' sånn at du ser fly. Du må bruke FSINN da. Eller vente på SB4 [/quote'] Funker fett med SB og vista her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Ingen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Haugan Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Det jeg gjor får å kunne se flyene med Vista og Squawk box var:Logg på som vanlig i squakboxs å connect,etter det går du opp på menyen å inn på FLIGHTS - MULTIPLAYER å vidre inn på CONNECT,.Da får du opp en server under sessions,trykk på den å knappen join nede til høyre å vips så kunne jeg se flyene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg kan se flyene, det er ikke det som er problemet, men jeg ser dem i helt feil teksturer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Du har vel ikke riktige teksturen i VIP mappa di da..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 VIP? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Nilsen Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Sjekk på hjemmesiden til FSInn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.