Ishtiaq Khushi Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Snorutløser for Canon 300D/350D/400D. Ikke original, men fungerer utmerket til sitt formål. En snorutløser er uunværlig når man skal fotografere med stativ. 80 cm ledning. Samme funksjon som kameraets utløserknapp, og knappen kan i tillegg låses i nedtrykt posisjon for bulb-eksponeringer. Pris kr 100,- inkl. porto. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Har sendt deg en PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Den dingsen er uunnværlig! Sett kameraet på stativ' date=' tilt det [b']i retning av der de fleste av oss helst vil være [/b]og la det stå i 2 minutter en kveld det er stjerneklart og kanskje litt nordlys... Hmm.. Er jeg veldig treig i nøtta siden jeg ikke skjønte helt hva du mente med det i uthevet skrift? :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 LUFTA, opp mot HIMMELEN. Hint: Flyvende objekter, også kalt fly eller helikopter ferdes der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 på www.dealextreme.com så får du trådløs til ca 23kr med gratis frakt. Jeg har bestillt masse der og alt er med gratis frakt =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.