Ivar Skaugstad Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Hjelp! jeg får ikke lastet ned britania paint til levelD! Avsim er nede og jeg får beskjed om at det er for mange logget inn på flightsim.com Ikkje få panikk, ikkje få panikk!!!!!!!! :cool: Det er bare å prøve gang på gang, til slutt kommer du igjennom. Det burde ikke ta mer enn 1-3 minutter før du kommer deg inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Vi kan benytte Vaccsca sin teamspeak server, hvis dere vil det. ts.vaccsca.org - Jeg kan lage en kanal for oss der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 hehe okei no kom jeg inn =) no er neste problem navdataen i maskinen er vekke men jeg fikser det no.. hvis ikke blir det pmdg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 For de som ønsker å snakke litt under flighten vil vi benytte TEAMSPEAK. Lastes ned gratis her: http://www.goteamspeak.com/?page=downloads Kanalen blir ts.vaccsca.org Kom inn å slå av en prat! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Så vidt en time igjen til takeoff! Ser at det begynner å bli temmelig fullt i terminalen på Gardermoen, mange store fugler som skal fylles opp. Håper noen kan ta bilder slik at vi kan vise de andre som ikke var med hva de gikk glipp av! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hadde ikke jeg vært på jobb skulle jeg jammen ha luftet airbusen min sammen med dere. Ta masse bilder, har lyst til å se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Enig! Kom med mange bilder! Gleder meg til å se dem :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Da var vi underveis! Utrolig til oppmøte, jeg er meget imponert! :grin: Selv hadde jeg to PC krasj, men nå er alt stabilt og virker som det skal. I dette øyeblikk er 9 nordmenn med fulle fly på vei til Gran Canaria! Ivar Skaugstad Vegard Mardahl Torstein Sønstabø Werner Rafteseth Magnus Meese Haakon Olsvold Lars-Petter Bedin Aleksander Røland Kim Vanvik Andreas Tollefsen Bilder kommer, Torstein har fått æren av å være vår fotograf på denne turen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Ble med jeg og gitt. Klarte ikke å holde meg unna. Akkurat tatt av fra Gatwick, og ligger på FL360 mellom ICE1030 og BLX375. Ganske tett luftrom nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Ein liten oppdatering. Ligg no under Lisboa Radar i FL330. Flightsimen har halvvegs klikka, men den kjempar vidare. Humøret på topp og steminga på teamspeak er bra. Sit og småflirer av Ivar som driv og snakkar til passasjerane over sambandet hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Humøret på topp og steminga på teamspeak er bra. Sit og småflirer av Ivar som driv og snakkar til passasjerane over sambandet hehe. PA anlegget mener du? :grin: Mens min styrmann gikk en tur på toalettet benyttet jeg muligheten til å ta ett lite bilde idet vi fløy inn over Nord-Spania. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Meg (BLX218), og bakover COA1030 og ICE373 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Erik Eriksen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hei hei, var med jeg også, i LION468 B737/400 men FSX klikket 45 minutter ut i flight. Men moro så lenge det varte :-) Mvh Nils Eriksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Ahh, vakre bilder Skulle ønske jeg også var med, menmen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 argh! var ikke hjemme da dette startet, får ikke skiftet til kanalen dere er på i TS heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Fin tur, ser man bort fra at FS plutselig forsvant under descend og valgte å aldri vise seg på taskbaren igjen. Dermed ble det ingen landing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Svært så mange som plages med FS her? Ah, gleder meg til flere bilder, og den samtalen Ivar hadde med pax'en sin må jo være priceless å få med seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hehe. Eg sleit som ein klovn med å halde snusen på plass når han satt der og babla i veg hehe. Var fantastisk bra. Neste gang skal eg fanken meg ta det opp hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Hei og hopp!! Vil bare få takke for en HERLIG tur i går kveld, sitter med en skikkelig godfølelse nå. Klarte ikke la simulatoren stå i dag heller så nå er jeg igjen på tur, denne gangen på vei til vår destinasjon nå på søndag. Utrolig god stemning det var dere oppe, på tross av at halvparten fikk dataproblemer underveis, og undertegnede måtte restarte PCen 5 ganger før jeg omsider kom meg ned på spansk jord. Men det var uten tvil verdt det, makan til gøyal tur! Ser virkelig fram til søndagens tur til Alicante, litt kortere, men vi får trøste oss med at det igjen blir en lengre kosetur den 24! Takker til alle som ble med å fløy, det er slikt som holder miljøet gående. Deres engasjement holder interessen gående. Vi sees på søndag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Fikk dere Atc heleveien? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik Furøy Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Som den luringen jeg er dro jeg og Airbussen min i vei kl 1700. Ingen ATC på ENGM og få av de som skulle være med hadde møtt opp. Jaja tenkte jeg og satte kurs mot den solfylte øya. Over Danmark leste jeg inlegget fra Ivar om at det var 30 min til avgang og skjønte jeg hadde bæsja på leggen. 1700UTC og ikke 1700 lokal. Kommer sterkere tilbake senere :blush: Mvh Jan Fredrik SAS807 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 og den samtalen Ivar hadde med pax'en sin må jo være priceless å få med seg. Hehe ja! fikk nesten følelsen av å sitte i et fly når Ivar satt i gang med å informere pax'en hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Hehe, vi satt å småfniste litt når vi så hvor ivrig du var Jan! :grin: ATC dekningen var faktisk ikke så dum, dog savnet ATC nede på Gran Canaria, men vi klarte oss bra vi! Var innom Gardermoen Ground, Gardermoen Tower, Oslo Controll, London Control, Madrid Control og Lisbon Control. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Takk for en fin tur karer.Fikk da flirt mye også Fornøyd med at B757 holdt og pcn jeg.En etter en fikk CTD,så jeg satt og venta på den berømte blåskjermen. :grin: Ser frem til neste helg.Vurderer min PMDG 744 da,så dere får ligge bak og lukte på rekelukta fra mine 4 motorer :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Meg (BLX218)' date=' og bakover COA1030 og ICE373 [/quote'] oh yeah.Der ligger jeg høyt i FL410 gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Noen som vet hvorfor jeg så alle flyene som lå på cruise med hjulene ute. Er det noen innstillinger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tony klementsen Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 kjempefint opplegg dette her. slengte meg på som en av de siste i køen til leal som sas 195. men da jeg paserte Danmark låste simmen seg, med påfølgene full restart :-( spørsmålet mitt er om det er mulig å gjenoppta flighten fra der det låste seg eller må man fly alt på nytt igjen. hilsen Tony Klementsen alias SAS 195 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 At simulatoren låser seg midt under flighten er noe som skjer med meg hver gang vi arrangerer tur. Dette løser du ved at du plasserer flyet ditt hvor du krasjet, samme FL og samme plass ved hjelp av Map View, FSNav eller slew. Pass på at det ikke er noen andre fly i området, var det mye fly rundt deg når PCen krasjet er det kanskje greit å koble til VATSIM litt utenfor den planlagte ruten. Med andre ord, du slipper å starte helt fra starten igjen. Velkommen tilbake ved neste tur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tony klementsen Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 takker for hjelpen. jeg var også usikker på om flightplanen ville bli slettet ved en sådan fatal krasj på pc. er det noen tidsfrist på å komme seg online igjen eller? håper på flere sånne turer.;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Neida, ta den tiden du trenger. Det eneste som er av stor viktighet er at du ikke "krasjer" med et annet fly idet du logger på. Så jeg sier det igjen, vær SIKKER på at det ikke er noen fly i nærheten. Det vil bli arrangert flere slike turer i året som kommer, med 2-3 turer i mnd! Søk etter "Norwegian Eagles" for å lære mer om oss og vårt mål! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.