Ivar Skaugstad Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Her kommer informasjonen som er utlovt for vår planlagte tur til Gran Canaria førstkommende søndag. Hvis du lurer på hva Norwegian Eagles er kan du ta en titt her! --------------------------------------------------------------------------- Orgin: Oslo, Gardermoen (ENGM) Destination: Las Palmas, Gran Canaria Deprature time (pushback from gate!): 17:00 UTC Route: Kommer senere! Enroute time: Kommer senere! Arrival time: Kommer senere! Scenery: *Payware FS9: her! *Freeware: Project Canarias 2006 Scroll helt nederst på siden. Uvist om disse fungerer med FSX! Charts: Registrer deg gratis her! (Spansk AIP) Timezone: UTC +0 ------------------------------------------------------------------------------- Foto Ving.no Håper at DU blir med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Da har vi lagt inn forespørsel om ATC ved ankomst på Gran Canaria, så får vi vente spent på svar. De gangene jeg har lagt ut en forespørsel tidligere så har det gått i orden, så jeg er meget optimistisk! I tillegg ser det ut til at vi får ATC service her hjemme i Norge også ved avreise! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Bra Ivar. Hvis jeg ikke reiser bort i helgen,så blir jeg med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ivar? Destinasjon LEPA? Jeg stiller opp vettu . Fin avslapping etter et par timers musikal øving =). LEPA er Palma de Mallorca, hvis det blir riktig ?. Eventuell rute da ENGM SID SKI UP602 VES UZ709 CIV UN872 KOVIN UY317 RESMI UN857 DIRMO UN855 PPG UP84 LORES STAR LEPA? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg blir med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ivar? Destinasjon LEPA? Jeg stiller opp vettu . Fin avslapping etter et par timers musikal øving =).LEPA er Palma de Mallorca' date=' hvis det blir riktig ?. [/quote'] Las Palmas - Gran Canaria - GCLP SKI UM609 SVA UM604 DANKO UP850 GOLUM UN866 SAM UN621 MARUK UM195 LORKU UN866 BERAD UM30 VES UN872 ESP UZ4 BAROK UN873 SAMAR Jeg skal prøve å få stillt opp, men det ser desverre litt dårlig ut, ettersom jeg egentlig har en avtale klokken 16 Skal se om jeg får avlyst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hehe,geografien ser jeg ikke er heltpå plass . Gleder meg til turen =). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Mardahl Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Tror vel jeg blir med, med copilot Filip gundersen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filip Gundersen Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Tror vel jeg blir med' date=' med copilot Filip gundersen [/quote'] Mhm! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Avtaler avlyst - jeg blir med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 FS går foran alt! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 FS går foran alt! :grin: Norwegian Ealges går foran alt mener du? :whistle: Så utorlig artig å se så mange som har lyst til å bli med' date=' slikt holder motet oppe! Vil ha med så MANGE som mulig, erfarne som uerfarne, det handler om fellesskapet! :grin: Hadde ikke routefinder tilgjengelig når jeg postet den første posten, men her der den offisielle ruten: ------------------------------------------------------------------------ [b'] Oslo, Gardermoen (ENGM) - Las Palmas, Gran Canaria (GCLP) SKI UM609 SVA UM604 DANKO UP850 GOLUM UN866 SAM UN621 MARUK UM195 LORKU UN866 BERAD UM30 VES UN872 ESP UZ4 BAROK UN873 SAMAR Enroute time: 5h 15min [/b] ------------------------------------------------------------------------ I tillegg har vi fått positiv tilbakemelling får våre kjære venner i Norge, vi har fått meget god ATC dekning her hjemme i Norge for vår avreise! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Og der fikk eg byttet vekk jobben I'm ready for take off! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Knall Aleksander! Jeg gleder meg til å være på vingene med deg og dere andre! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg er med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Så utrolig artig å se alle som skal bli med! Dette overgår alle forventninger for morgendagen! :grin: Ivar Skaugstad - B767 - BLX375 Einar Kristiansen - ? - ? Marius Helstad - B767 - BAW354 Lars-Petter Meyer Bedin - B757 - ICE373 Vegard Mardahl - B767 - BAW710 Werner Rafteseth - B767 - BLX773 Sindre Holberg - ? - ? Aleksander Røland - B767 - BLX314 Per Kristian Jensen - B737 - NAX816 Kim Vanvik - B757 - COA1030 Torstein Sønstabø - B767 - AFR014 Jan Fredrik Furøy - A321 - SAS807 Fortell oss gjerne flytype og callsign så fyller jeg det inn fortløpende! :cool: Noen fler som ønsker å bli med i morgen! Come ON! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Mardahl Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Boeing 767-300 BAW710 Callsign: Speedbird seven one zero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Boeing 737-800 NAX1816 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ja... Blir visst en 767 istedenfor MD-82 gitt. Callsign trur jeg blir BAW354Heavy (Speedbird354Heavy) Ser ut som om jeg får bære ned skjermen min i morgen da =). Også må vi jo møtes på Vaccsca sin Teamspeak da . Konstant kontakt er bra =). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 vi kan jo bare starte en privat voice server på vatsim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 nei men gutter da,svikter dere 737? :grin: Stiller opp med 2 x RR og en slim 757-200 som vanlig.ICE373 :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Vanvik Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Dette høres veldig bra ut!! Jeg stiller som COA1030 med min 757-200 Gleder meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Dette høres veldig bra ut!!Jeg stiller som COA1030 med min 757-200 Gleder meg Nice Kim,da er vi to 757-200 allefall :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Ser nesten ut som 767 blir choise of the day Private chat blir rw.liveatc.net/ne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Litt uvisst enda om eg har sjans til å vere med. Men om eg rekk det så vert eg å sjå som ein Boeing 767-300ER, Callsign: AirFrance 14. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Mardahl Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Filp Gundersen kan du stryke fra listen for han blir Pilot monitor på speedbird 710 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 767 - BLX314 Hvor kan jeg laste ned en Britania paint til LevelD? Jeg kommer jo ikke inn på Avsim, så er det noen som eventuelt kan sende den eller har en link til en bra paint? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 http://www.fsuniverse.com/767s/paints.php Avsim er nede, men mulig de ligger på flightsim.com også. Flightsim.com filnavn: lds76brt.zip Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik Furøy Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Bare Boeings!!! Nei vi må få med noe annet også. Kommer med A321, callsign SAS807. Mvh Jan Fredrik SAS807 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hjelp! jeg får ikke lastet ned britania paint til levelD! Avsim er nede og jeg får beskjed om at det er for mange logget inn på flightsim.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.