Gunnar van der Meeren Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 .....litt nasjonalromantisk Fonnafly :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Werner Folgerø Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 de var flotte Er du fra Kvinnherad? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Kjempe fint! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Takker! :grin: Er du fra Kvinnherad? ....vel, har en mor som er fra Tysnes. :grin: Ellers, så er noen av disse shotsene fra Kvinnherad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 nasjonalromantikk på sitt beste. Hvem har laget flyet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Flotte bilete Gunnar. Dette er vel Carenado sin Cessna 206 Stationair II om eg ikkje tek heilt feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Takker alle sammen! :grin: Joda, Carenado har laget modellen til denne flotte Stationair U206G II'en Paintene har jeg laget - og jeg har planer om enda flere med norske kjennetegn. Ikke alle blir publisert. Det skyldes Carenados policy på hvilke filer man får lov til å publisere - og jeg painter gjerne litt mer enn standardfilene :crazy: :blush: Jeg har forøvrig etterspurt en Cessna 185 (Skywagon) fra Carenado. Carenado svarer som vanlig veldig «rundt», så får vi se om de finner det for godt å lage en slik.... :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Vakkert Gunnar. Du har en egen evne å få frem det "Norske"...for å si det slik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.