Frode Skibrek Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Nå tenkte vel du British Airways med en gang Les artikkelen her, og se om du hadde rett eller ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H S Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Nå tenkte vel du British Airways med en gang Les artikkelen her' date='[/url'] og se om du hadde rett eller ikke... Hvorfor skulle man umiddelbart tenke på BA som Europas verste flyselskap? :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Nei, jeg tenker absolutt ikke på BA, snarere på noe lugubert fra øst-europa. Og det trengs ikke to like poster, bare sleng verste flyplass og selskap under samme post i dette tilfellet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Isene Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 TAP = Take Another Plane Fersk erfaring fra Oslo-Brasília t/r i desember. Tror det var noe forhastet at jeg skaffet meg Frequent Flyer card hos dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 TAP = Take Another Plane Fersk erfaring fra Oslo-Brasília t/r i desember. Tror det var noe forhastet at jeg skaffet meg Frequent Flyer card hos dem. fortell mer.. hørtes spennende ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Lurer også på hvorfor man skal tenke BA når man leser overskriften Frode? BA var ikke i mine tanker engang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Mener å huske at BA var verst for ikke lenge siden i en eller annen avstemmning.... var derfor jeg valgte det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 BA er et flott og profesjonellt selskap, er vel mere bagasjeproblemene (spesiellt på LHR) som gjør at mange tenker negativt når man hører BA. På det området har det jo virkelig vært ille, og siden BA naturlig nok er den største operatøren - blir det dermed også plenty av bagasje som blir forsinket/borte osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.