Gunnar van der Meeren Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Er det noen som kjenner til historien bak denne?....og er det noen som kan supplere meg med bilder for en repaint? :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Såvitt jeg husker er det en DC-3 Dakota ikke en militær C-47, men det er flisespikkeri. Se på www.flysamlingen.museum.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Takk for opplysning og svar Sten Arne. Det er nok en C-47, nærmere bestemt Douglas C-47A-25-DK. Den er bl.a vist HER! Men stort mer vet jeg ikke om den......og jeg trenger sårt flere foto dersom jeg skal lage et MAAM livery av denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 En nydelig maskin det der. Hadde ikke vært meg imot å hatt denne i hangaren min! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.