Frode Skibrek Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Vil bare takke Rolf Arne Beck og Tore Urvik for hjelpen og kaffepausen(Tore) under min første offisielle tur på VATSIM tidligere i dag. Med øvelse skal nok dette gå bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 jepp.Hjelp får man på Vatsim.Husker selv for 600 timer siden ca,og 10 oktober 2007 da jeg var newbee :grin: ,men lærer ennå.Konsentrasjon er stikkord for meg.hehe :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 jepp.Hjelp får man på Vatsim.Husker selv for 600 timer siden ca' date='og 10 oktober 2007 da jeg var newbee :grin: ,men lærer ennå.Konsentrasjon er stikkord for meg.hehe :grin: [/quote'] Har du flydd 600 timer? : O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 jepp.Hjelp får man på Vatsim.Husker selv for 600 timer siden ca' date='og 10 oktober 2007 da jeg var newbee :grin: ,men lærer ennå.Konsentrasjon er stikkord for meg.hehe :grin: [/quote'] Jeg husker deg enda Lars-Petter. Spesielt den gangen du tok kontakt med meg på VATSIM, og sa at det var din 1. eller 2. tur, og du fløy i USA. Da var jeg sjokkert, jeg turte ikke det en gang. Må si at du har kommet deg fort ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 jepp.Hjelp får man på Vatsim.Husker selv for 600 timer siden ca' date='og 10 oktober 2007 da jeg var newbee :grin: ,men lærer ennå.Konsentrasjon er stikkord for meg.hehe :grin: [/quote'] Jeg husker deg enda Lars-Petter. Spesielt den gangen du tok kontakt med meg på VATSIM, og sa at det var din 1. eller 2. tur, og du fløy i USA. Da var jeg sjokkert, jeg turte ikke det en gang. Må si at du har kommet deg fort ja Hehe.Det er bare og hive seg i det.Fs er jo som narkotika.og jeg flyr for ett VA.Ike vatsim registrert da.Men jeg logger mine timer der også.Passerte 3100 timer med fspassengers nå :grin: :grin:.For det meste med level-d 767,PSS airbus 330,og nå pss 757-200 :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Da var en tur med 737-300 fra ento til enva også ferdig. Tusen takk til Kim Ruben Fjeldstad for trygg los igjennom tåkehavet på enva. Tror ingen ATC kunne gjort bedre jobb der akkurat slik forholdene var i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Tror ingen ATC kunne gjort bedre jobb der akkurat slik forholdene var i dag. Vi som kjenner flyplassen godt/best trur jeg kan det . Har logget mest tilmer på ENVA_APP av alle som har logget der ^^. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 For ikke å snakke om at Helstad har hatt rating i mer enn et par uker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Tror ingen ATC kunne gjort bedre jobb der akkurat slik forholdene var i dag. Vi som kjenner flyplassen godt/best trur jeg kan det . Har logget mest tilmer på ENVA_APP av alle som har logget der ^^. Det var nå bare en talemåte da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Vil bare takke Rolf Arne Beck og Tore Urvik for hjelpen og kaffepausen(Tore) under min første offisielle tur på VATSIM tidligere i dag. Med øvelse skal nok dette gå bra. Bare hyggelig! :grin: Øvelse gjør mester. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.