Rune Jensen. Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Vil bare skryte litt av den gode ATC-dekningen siste uke i Norge og da særlig Gardermoen og Oslo CTR. Trodde ikke mine egne øyne når jeg bestemte meg for å ta en sen kveldstur: ENGM_DEL, ENGM_GND, ENGM_TWR, ENGM_APP og OSLO_CTR online!! Og i går kveld til og med director Og slik har det bare fortsatt utover uka. I dag har jeg desverre ikke mulighet til å fly, men dette er skikkelig positivt og jeg tror det kanskje vil få folk til å fly mer. Applaus til dere ATC`s. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jepp, det har jo også kommet nye folk med i gamet, og folk har jo steget i gradene, pluss at flere har utsjekk til å kunne sitte på Gardermoen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frederik Knoblauch Urke Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ja det er godt å være tilbake igjen i ATC stolen, fått en bra guts til å fortsette nå etter et langt opphold. Jeg for min del prøver å bemanne ATC fra 16 - 20 torsdag, fredag og Lørdag, da jeg endelig har huset for meg selv de timene (madammen ute av huset, hehe), så da kan man kose seg i fred Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian Sørlie Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Vil også gi alle ATC som har vært på Gardemoen kjemperos for måten de har tatt imot meg på. Ikke enkel å være ny å kaste seg ut i dette, men med sånne hjelpsomme ATC`er som det har vært denne uken...!! Tusen takk for all hjelp jeg har fått Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hei! Det er faktisk virkelig gøy å være en "gjeng" som bemanner f.eks. ENGM. Man ser resultater med en gang - det popper opp fly over alt Når det er mange fly, da er det virkelig gøy å sitte som ATC. Tror nok ENGM vil være godt bemannet fremover også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg er helt enig med deg Tore. Det er artig når flere er sammen om det. Jeg for min del må komme meg på tidligere, jeg ender alltid opp "nederst". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Arne Brønstad Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Tusen takk til Enva_towr i kveld for god forstaaelse for en føstegangs flyger paa vatsim:) selv om "settningenen" ikke ble helt rette:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.