Petter Tandberg Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Etter møtet vi hadde, har jeg hatt veldig lyst til å starte på VATSIM Jeg har lastet ned FSInn og testet litt, men så kom problemet Når jeg trykker på "chat" i FSInn kommer det opp en feilmelding som vist på bildet. Noen som vet hvordan jeg kan løse dette? Håper på svar slik at jeg kan komme igang med VATSIM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hei, Petter. Flott at du er interessert i å fly på Vatsim Løsningen på ditt problem er følgende: Avinstaller FScopilot og Fsinn, last så ned Microsoft Visual Basic 6.0 Common Controls. Etter dette, så legger du inn Fscopilot og Fsinn på nytt, og problemet skal da være løst. Lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 nei nei nei ikke avinstaller!!!! Det er en meget enkel måte å rette dette på. Åpne FSInn control panel fra start/programfiler/FSDT UTEN at FSX kjører. Trykk på "chat". Steng så chat vinduet og avslutt controlpanel. Start opp FSX og FSInn på vanlig måte, så fungerer det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Tusen takk skal du ha Både for løsnig og raskt svar! Gleder meg til å starte med VATSIM :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy Wilhelmsen Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Eller og starte "FSinn UI" fra startmeny uten og starte FSX først, og så trykke på "chat" (reparerer problemet permanent) Freddy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Når jeg trykker på chat i control panel fra startmenyen. Får jeg opp melding om at jeg har en for gammel versjon av FSCopilot. Jeg har versjon 1.6.....Er det noen nyere enn den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 SetupFSCopilot17B2_4.exe SetupFSInn13B2_3.exe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.