Gå til innhold

Common Shape Library Pakke?

Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Når jeg prøvekjørte Squawkbox i går natt (i Sør-Amerika vell å merke!) hadde jeg problemer med å se de riktige flytypene.

A310 ble vist som 727 osv.

Finnes det en "pakke" hvor man får flere flytyper og flere livery for diverse selskaper som man kan plotte inn i SB3? Eller må man finne seg i at også SB3 lever av samme feber som SB2, ved at du ikke får vist rett flytype hvis du ikke har denne innstallert hos deg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke si at jeg har opplevd dette problemet, jeg har hatt følelsen av at SB3 har en veldig stor fly database. Jeg flyr vel og merke ikke så mye i Sør Amerika da, så hvis SB3 ikke har den rette "painten" til flyet så bytter den om til et fly i "samme størrelse" med riktig paint kan jo være en mulighet.

Jeg er ikke noe mester i akkurat dette så det finnes nok noen som kan gi deg et riktig svar på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...