Ivar Skaugstad Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Når jeg prøvekjørte Squawkbox i går natt (i Sør-Amerika vell å merke!) hadde jeg problemer med å se de riktige flytypene. A310 ble vist som 727 osv. Finnes det en "pakke" hvor man får flere flytyper og flere livery for diverse selskaper som man kan plotte inn i SB3? Eller må man finne seg i at også SB3 lever av samme feber som SB2, ved at du ikke får vist rett flytype hvis du ikke har denne innstallert hos deg selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg kan ikke si at jeg har opplevd dette problemet, jeg har hatt følelsen av at SB3 har en veldig stor fly database. Jeg flyr vel og merke ikke så mye i Sør Amerika da, så hvis SB3 ikke har den rette "painten" til flyet så bytter den om til et fly i "samme størrelse" med riktig paint kan jo være en mulighet. Jeg er ikke noe mester i akkurat dette så det finnes nok noen som kan gi deg et riktig svar på dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg har opplevd det samme selv.En gang i charlotte douglas i N.C.Var en US airways jeg så som A320,men han fløy en CRJ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.