Jan Ove Govasli Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Finn en feil http://home.no.net/govasli/737%20pic.bmp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ser ut som om det elektroniske kompasset ditt er litt ute på feil jorde her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Coarse er også satt feil er ikke 088 i heading på 27 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M E Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Master Caution under takeoff? Litt feil plassert på rullebanen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Du legger ut en bmp-fil på internett og bryter uskrevne nettregler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haukland Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Vertical Speed greia de er off! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Det elektriske speedometeret viser 45kt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mateusz Kostrzewa Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Tipper at "oppmerkings-folka" skrev feil nr på rullebanen :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Det elektriske speedometeret viser 45kt Vil alltid gjøre det på en 737 da den ikke viser hastigheter på under 45kts. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Eliassen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Det elektriske speedometeret viser 45kt Det er minste mulige valør... Er jo mange "feil" her: FMC P/RST-lyset lyser, mastercautionlyset lyser, QNH er satt til standard 1013 (kan jo være lufttrykket var akkurat det da men,,,) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KJ Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Kompasset er opp ned, 0 er 180. Bare tipper her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Finn 7 feil :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Denne brukeren har nådd den daglige grensen for overføring av data. Siden er midlertidig utilgjengelig, vennligst prøv igjen senere. This user has reached his transfer quota for today. The website is temporary unavailable. var det jeg fikk frem.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Kmmer hos meg og ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Ove Govasli Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 He he, var vist litt mer enn en feil ja:-), men var det elektroniske kompasset jeg var ute etter, aner ikke hvorfor det er slik, fløy et par turer før jeg gikk meg på det, kom litt ut av kurs for å si det sån:-) finner heller ikke ut av Vertical Speed indikatorn. blir nok en stund før jeg forstår dette flyet helt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Denne brukeren har nådd den daglige grensen for overføring av data.Siden er midlertidig utilgjengelig' date=' vennligst prøv igjen senere. This user has reached his transfer quota for today. The website is temporary unavailable. var det jeg fikk frem.... [/quote'] Jeg vil si du kanskje har funnet den viktigste feilen av alle her Frode :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.