TOS Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ikkje så mykje historie bak desse bileta. Men turen gjekk ifrå King Abdulaziz Intl i Saudi Arabia til Male Intl på Maldivene med Air France Boeing 767-328 ER. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Indeed, en flott avlsutning på turen. Visst resten av turen var like fin så må du ha storkost deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Var skyfritt heile turen så og seia. Og koste meg og koste meg... tja satt og leste CFI teori under cruise hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 WOW....Fikk helt hengeleppe her ,jeg Torstein. Dette var det nærmeste man kommer en orgasme mens man enda har klær på... Du har min fulle respekt :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Hmmmm å ha respekten for at det går for deg med kleda på.... akkurat DEN respekten trur eg at eg kanskje vil klara meg utan heheheh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.