Andreas Grindvoll Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Her er bildene fullsize; de samme som sees i galleri-delen av arkivet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Takker Nå kan jeg kommentere,vettu :grin: Meget bra bildekvalitet,må jeg si...Ser moro ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ble faktisk litt overrasket nå Andreas, kan ikke huske å sett screenshots fra deg før! Grafikken var kanskje ikke på sitt høyeste element, men bildemessig så får man følelsen av fart og spenning! Litt artig kontur på skyggen fra helikopteret på det siste bildet. :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Joda jeg har postet mange bilder tidligere men det har vært med fokus på prosedyrer og slik da jeg var Dash-8-addicted. Nå er jeg bare over snitt interessert. Skyggen i det siste bildet stusset jeg også litt over men tenkte det kanskje hadde noe med stealth og narretiltak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.