Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 26. januar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 26. januar 2008 Likte dette med vikingene (for det er jo det vi er...). Hva med Virtual Airborne Vikings? VAS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hva med Virtual Aviation Vikings? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Ikke for å være ekkel eller noe, men det er ikke den helt store forskjellen fra Airborne vikings, som jeg alt har kommet med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Hei og hå gutter! Beklager at det har tatt så lang tid før dere fikk høre noe mer. Har vært opptatt med tilværelsen bak PC skjermen og flygning de siste dagene. :grin: Det nye navnet er bestemt, så hold dere fast! ------------------------------------------------------------------------ [color:#000099] NORWEGIAN EAGLES! [/color] ------------------------------------------------------------------------- Lettsaltet og meget brukbar etter min mening, uansett takk for mange herlige og sprakende forslag! Dette viser at entusiasmen er tilstede, og at vi kan se fram til flere spennende turer! More info will follow people! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Fint navn det da.Passer utmerket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Flott Ivar! Falt absolutt i smak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Utrolig bra navn! Hvis alle folkene som har kommet med forslag til navn også blir med på flygningene så vil folk garantert legge merke til oss! Skulle vi kanskje prøvd å lagre vår egen paint? Det hadde vært ganske kult da. Jeg har paintet en del så hvis det en gang blir aktuelt så står jeg til tjeneste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det hadde vært knalltøft Aleksander, jeg er helt for noe sånt :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Norwegian Eagles er ment som å "dra i gang", altså arrangere turer og eventer. Man stiller fritt på disse arrangementete, både med flytype og livery. Så dersom noen ønsker lage en slikt livery er det bare å stå på, men jeg har ikke ønske om at dette liveryet skal bli det "offisielle", da jeg vil forsøke å legge stor vekt på realisme på våre turer og arrangement. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Er egentlig enig der.. mer realistisk = mer gøyt Men skal vi snart planlegge en tur? Kan ikke vente Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Har allerede den første turen i tankene, hvem vet, kanskje dukker det opp ett innlegg i morgen (torsdag)! :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.