Paul Thomas Kvam Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Steve’s hjemmesimulator av en B-737 NG er nå godkjent av det Britiske politi. Det lokale politiet drog på hjemmebesøk etter tips fra peroner som forstod at noe merkelig vedrørende fly foregikk hjemme hos Steve. Det viste seg heldigvis at hverken han eller simmen var så farlig som først fryktet. http://www.mycockpit.org/forums/showthread.php?t=11232 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Idiotisk. Ikke overraskende, men idiotisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Der var ett liknende tilfelle i USA for en tid tilbake da terrorfeberen hersket som verst. En "mistenkelig kvinne" hadde kjøpt FS9 til sin mann. Disse ble ettersom jeg husker holdt under oppsikt inntil myndighetene slo til og fikk klarert denne farlige simulatoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Det er vel den gode gamle "nabolagsvakten", den enka over gaten som står med kikkert om kvelden og skuer ut igjennom vinduet som har rapportert denne svært så mistenkelige aktiviteten, denne mannen kan umulig være helt frisk, dette må meldes til politiet snarest! Jeg ville gjort akkruat det samme! :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Det er vel den gode gamle "nabolagsvakten"' date=' den enka over gaten som står med kikkert om kvelden og skuer ut igjennom vinduet som har rapportert denne svært så mistenkelige aktiviteten, denne mannen kan umulig være helt frisk, dette må meldes til politiet snarest! Jeg ville gjort akkruat det samme! :whistle: [/quote']Trodde de hadde vært hos deg for lengst,jeg, Ivar :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Tja hva skal jeg si som har kjørt nesten 100 stk gjnnom simmene til SAS FA på en natt.....hysteri spørr du meg.......men mere sim skal det bli folkens.....stay tuned... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 De ordene der har vi ventet på Geir ove :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.