Bjørn-Martin.Nilsen Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hei dette er mitt første redigerte bilde, og lurte på hva dere syntes om det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Selve redigering (græsset) er mye pænt. Men flyet... NEJ! Modellen er rimelig, men du mangler Anti-aliasing og så er paintet til flyet heller ikke særlig pænt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn-Martin.Nilsen Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 du mangler Anti-aliasing Hvor kan jeg få tak i Anti-aliasing? Jeg bare tok en Paint, men skal se om jeg kan bruke en annen paint seinere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 http://flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=382473#Post382473 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hvor fikk du det gresset fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Stilig gress, men litt uskarpt fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikolai.R.Haugen Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Steike bra gress!!Bra Bilde!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Men blir litt feil at "kamera" har fokusert på gresset og flyet da. Ellers fint bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn-Martin.Nilsen Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Hvor fikk du det gresset fra? Bare søk på google Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Dessuten, hvor fikk du heat-blur effekten fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn-Martin.Nilsen Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Redigert i Photoshop! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.