Gå til innhold

Selges: Sigma 50-500mm DG


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg prøver igjen:

 

Jeg ønsker å selge min Sigma 50-500mm DG linse med Canon mount til høystbydene over 5000,- med frakt. Dette er en perfekt, litt tung spotterlinse for en nybegynner spotter.

 

Grunnen til at jeg selger er fordi jeg skal flytte til USA i August og trenger derfor mer lommepenger og fordi interessen for flyspotting har gått omtrent til null etter en fatal sommer hvor jeg ikke tok et eneste flybilde iløpet av ferien.

 

Linsen ble kjøpt ny i slutten av Januar 2007, men linsen er brukt minmalt de få månedene før sommeren. Som sagt så er dette en linse med Canon mount. Det følger også med et UV filter av merket Kenko, så det er ikke noe orginalvare fra Sigma, men den fulgte med da jeg kjøpte objektivet.

 

Objektivet er som sagt lite brukt og det ser man også på objektivet selv. Det har ingen skader og er godt som nytt.

 

Prisen for dette nytt i Norge er 9 375,- i følge FotoVideo sine sider, men jeg selger dette til høystbydene over 5000,-.

 

Det er altså dette objektivet det er snakk om:

sigma_50_500mm_f4_6_3_apo_ex_dg_hsm_cano_1969417559_0_Big.jpg

 

Er du interessert? Send en PM eller kontakt meg på martin@pcmnorge.com.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...