Åge Storli Berg Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Litt over et døgn igjen av "påmeldingsfristen!" Alle er velkommen til et lite FS-Treff i Trondheim: FREDAG 11. JANUAR KLOKKEN 19:00, PEPPES SOLSIDEN Jeg ber alle som er interessert i å være med sende meg en PM, så får jeg telt opp hvor mange vi blir. De som er med ( oppdateres fortløpende når jeg får PM) Åge Storli Berg Kim Vanvik Alexander Sletvold Filip Gundersen Frode Skibrek Michael A Brendås Vegard Mardahl Jørgen Bremnes Nielsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Utvider påmeldingsfristen fram til 21:00, i tilfelle det skulle komme flere interesserte. Ringer og bestiller bord rundt 2100 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Er tilfeldigvis på helgetur til ``Trånhæm´´ i helga Har du noe aldersgrense på dette treffet eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Hehe, siden jeg selv er "bare" 15, så er det vel ikke noe vits i å sette det. Ingen aldersgrense Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kun en time igjen av påmeldingsfristen , folkens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 I`ll be there Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 DA er fristen ute, selfølgelig kan man komme selv om man ikke er påmeldt, men da kan vi ikke garantere at vi kan sitte sammen! De som kommer er: Åge Storli Berg Kim Vanvik Alexander Sletvold Filip Gundersen Frode Skibrek Michael A Brendås Vegard Mardahl Jørgen Bremnes Nielsen Sindre Holberg Ble ikke så mange som "forventet", men morsomt med et treff uansett EDIT: Da er bord bestilt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Kjempefint. Da sees vi i kveld. Noen er bedre enn ingen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Gleder meg til dette Kom til T.heim tidlig i dag Hvordan skal jeg se dere da? Regner med et stort rekalmeskilt med FStreff :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Hehe, veit ikke jeg ? For tre minutter siden så jeg slik ut da, så du kan jo ta det som et utgangspunkt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Man kan også se etter en gjeng gærninger :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Heisann folks! Takk for en fin kveld! Tok et par bilder, Åge har flere Sjæfen sjøl Litt mye dressing Filip(det va vel godt tenkje æ ) Vegard og Åge Michael(sikkelig festløve :grin: ) Igjen takk for en fin kvell! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filip Gundersen Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Den dressingingen va bra kvalmende :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Tusen takk for et trivelig og et morsomt treff! Her er noen bilder fra kvelden, bildetekst OVER bildet! Kim gjør alt kan han for å blunke samtidig som jeg tar bildet! Vegard sier yo til hele flightsim-norge! Jørgen, som bor her i byen og studerer på NTNU! Sindre Holberg fra Smøla var også på "besøk" Kim, Sindre, Jørgen og Filip nyter pizzabuffet'n Frode Skibrekk kom også innom, men dro ganske tidlig iforhold til oss andre. Det samme gjaldt Alexander Sletvold Sindre og Jørgen er mett etter pizzaen! Michael kom også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Ser jo ut som et hyggelig treff detta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ja,Kai:) Det var koselig. Synd du ikke kom da. Selv om du og jeg har vært uenige så ligger det bak oss, og derfor synes jeg godt du kunne kommet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Mardahl Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ja Frode det var skikkelig trivelig TAkker til Åge som fikk årdnet dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Stilig treff detta, selv om bildet av Filip ikke akkurat gav noe matlyst! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Noen som har lyst til å gjøre dette til en fast ting? Møtes en gang i mnd å finne på noe.... PIzza , bowling,gocart(Fossegrenda),mm kan gå ann å finne på litt ting sammenog diskutere fs samtidig, vet dere:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael A B Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Heisann folks!Michael(sikkelig festløve :grin: ) Hva var det jeg gjorde for noe på fredagen for å få en slik tittel, jeg oppførte meg da pent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Å Michael, jeg har hørt historier Neida! Skulle vært der en tur selv men det kolliderte med 1) Lønnings-quiz i baren på skolen og 2) Bursdagsfest etter dette. Derfor ble det hverken Peppes eller stedet etter Peppes på meg! Støtter forslaget om å få til fastere møter, hva med å tenke ut av boksen på Peppes og tenke litt på sim&sosial-kvelder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael A B Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Å Michael' date=' jeg har hørt historier [/quote']*fnis* :grin: Støtter forslaget om å få til fastere møter' date=' hva med å tenke ut av boksen på Peppes og tenke litt på sim&sosial-kvelder? [/quote'] Du får rope ut når du kan (og vil) Andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 WILCO Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.