Åge Storli Berg Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Grunnet mye usikkerhet og rot i den andre posten, tillater jeg meg å ordne ny post, som forhåpentligvis blir lest av flest mulig her i Trondheimsområdet om omegn. Den 1. Desember 2006 hadde vi et lite FS-treff her i byen. Vi var vel 9 stykker som møttes på Egon i Prinsens Gate, hvor vi diskuterte fly og luftfart, imens vi spiste og koste oss! Vi fikk også besøk fra "langtvekk", nærmere bestemt Kim Ruben fra Tromsø, og jeg mener å huske det også kom noen fra Østlandet! Hensikten med dette innlegget er dermerd å invitere flyentusiaster i alle aldre med på et treff her i byen FREDAG 11. JANUAR 2008. Stedet vi møtes har vært diskutert før, men jeg ønsker gjerne å høre deres synpunkter om hvor vi skal møtes Aktuelle resturanter: Peppes Pizza Solsiden Peppes Pizza Torget Dolly Dimples Nordregate Egon Prinsen Egon Søndre Egon Tårnet Dersom dere har flere tips, post dette under her så skal jeg tilføye det. Med dette inviterer jeg alle flyfrelste med på et treff denne kvelden! Håper på kommentarer fra dere der ute! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filip Gundersen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Bra du kommer med en ny tråd! Den forrige var bare rot.. Var det ikke på Peppes, solsiden man kom fram til i den forrige tråden? Synes uansett det er et upassende sted og dårlig med plass. Ved Egon søndre (Det er den ved Nova kino?) er det jo god plass, og samtidlig mulighet for å sitte litt avskilt fra andre bord, noe som kan være greit når vi er mange sammen! Ellers hadde jo tårnet også vært bra, kommer jo litt nærmere flya :grin: Men fellesbord for så mange der oppe er det vel heller dårli med.. eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Sikkert vanskelig å få til fellesbord der ja.. Tror nok en av de "on ground" er bedre med tanke på slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Bestill bord i tårnet så får man fellesbord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Sletvold Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg synes tårnet er en fin ide^^ den 12 jan, ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Vanvik Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg blir gjerne med på Tårnet den 12 Januar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Skulle gjerne ha blitt med, men lommeboka sier desverre nei =( håper vi får ta det en annen gang . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael A B Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Skal nok ikke se bort ifra at jeg kan være med igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Fint å få respons! Tårnet er ingen dum idè, jeg kan sikkert ringe å bestille bord når vi vet sånn ca. hvor mange vi blir Håper på flere som er interesert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Peppes har igjen sitt tilbud om å spise det du vil for 94 kroner. Droppe tårnet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Peppes' tilbud varer til og med 11.januar, så om dere skal benytte dere av det, må dere fremskynde treffet. Bare sånn fin tilleggsoplysning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Dropp tårnet! Det er for lite sentralt. Legg det heller til midtbyen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Tenkte samme tanke med at det ikke var sentralt "nok". Aleksander, jeg har sett reklame for dette tilbudet flere plasser, dersom dette gjelder til og MED den 11., er jo kanskje det noe å satse på ? så dermed; PEPPES PIZZA 11. JANUAR Noen som er "enige" i det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Riktig det Åge, så jeg tror dere gjør lurt i å smelle det til 11.januar på en Peppes-restaurant! Billigere mett mage får du ikke, tror jeg, dere kan jo spise til dere spyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Tenkte samme tanke med at det ikke var sentralt "nok". Aleksander' date=' jeg har sett reklame for dette tilbudet flere plasser, dersom dette gjelder til og MED den 11., er jo kanskje det noe å satse på ? så dermed; [b']PEPPES PIZZA 11. JANUAR[/b] Noen som er "enige" i det? Jeg er enig. Solsiden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Sletvold Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 synes peppes ikke hår så godt mat jeg! hvem spiser så mye at de løner seg og kjøp så mye du klarer og spis på peppes da? nei liker tårne best jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Regner med at det lønner seg uansett. Alternativet er jo ein liten pizza, og det koster jo over 150,- Egon tårnet mener jeg og flere her i posten blir for lite sentralt, man må jo ta buss 20 oppover til valentinlyst og videre oppover. Mye enklere om alle bare treffes i byen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Det høres ut som om du må bytte buss på Valentinlyst men det er feil... Buss 20 og 60 (som går samme vei men i hver sin retning) har en liten stopp på Valentinlyst før de kjører videre... Dersom alle bor i sentrum er det klart at Solsiden er mer sentralt. Dersom folk blir litt rundt om kring er det ikke store forskjellen. -Men om han som arrangerer dette har bestemt seg så er det vel ikke så mye å tenke på lenger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Med mindre det blir store protester mot dette, ønsker jeg velkommen til FS-Treff i Trondheim FREDAG 11. JANUAR, PEPPES SOLSIDEN Jeg ber alle som er interisert i å være med sende meg en PM, så får jeg telt opp hvor mange vi blir. De som er med ( oppdateres fortløpende når jeg får PM) Åge Storli Berg Kim Vanvik Alexander Sletvold Filip Gundersen Frode Skibrek Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Jan Gunnar Nystrøm Skrevet 6. januar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 6. januar 2008 skulle gjerne ha vist om tidspunkt for møtet.Klokkeslett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Hm.. La oss si 19:00 ellernosånn da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filip Gundersen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 For å dra denne iden enda et stykke, hadde det vært utrolig stilig med et FS-LAN i Trondheim. Har sett alle bildene fra dette loftet i Bodø (tror det var Bodø.. Et sted i nord i værtfall) og det virker utrolig gøy ! Så noe slikt bure vi absolutt prate mer om på treffet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Grunnet at jeg mister muligheten til å redigere innlegg etter så så lang tid, må jeg lage et nytt et. FREDAG 11. JANUAR KLOKKEN 19:00, PEPPES SOLSIDEN Jeg ber alle som er interisert i å være med sende meg en PM, så får jeg telt opp hvor mange vi blir. De som er med ( oppdateres fortløpende når jeg får PM) Åge Storli Berg Kim Vanvik Alexander Sletvold Filip Gundersen Frode Skibrek Jan Gunnar Nystrøm Michael A Brendås Vegard Mardahl Jørgen Bremnes Nielsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Tror jeg setter en påmeldingsfrist, slik at jeg får bestilt bord i tide. Dermed setter jeg Påmeldingsfrist: Torsdag 10. Januar klokken 19:00! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Sletvold Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Okei klokke slett når vi skal møtes på fredagen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Som det står i begge postene over din, klokken 19:00. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Sletvold Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Som jeg sier noen ganger, at jeg trenger linser og briller sammen:P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Sletvold Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 hei kan bli sånn at en fs spiller til blir med men får svar fra han på torsdagem:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Kverneng Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Oh! På bursdagen min ^^ Så utrolig leit at jeg skal på konf.leir 11.-13. Koz dere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Oi, her ble det mye fram og tilbake. :grin: Uansett godt man får istand noe, selv er jeg ikke i Trondheim denne dagen men ønsker dere lykke til med treffet! Forøvrig så virker det som smaken på maten er viktigere enn treffet, fokus folkens! Maten er bare en bi-ting, treffet her hovedagenda! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.