Paulo Fernandes Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Her er tre bilder jeg har tatt nedi Spania mens jeg tok en tur for Thomson virtual. Vennligst ikke spør om specs, grafikken ser langt ifra sånn ut når jeg faktisk flyr. Bildene er tatt i 2048x oppløsning med 2x antialiasing. Legg gjerne igjen en kommentar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Grafikken ser langt ifra sånn ut når jeg faktisk flyr. Kunne vært interessant å få se hvordan grafikken din virkelig ser ut når du flyr til sammenlikning:)MVH Frode Skibrek Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 OK, her er et bilde helt uredigert. Sånn ser grafikken min ut når jeg flyr på vatsim med rundt 12-18 FPS (Bilde er tatt offline, derfor har jeg over 20 FPS) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jøss... Hvordan klarer du å få så supre bilder ut av det der???? :grin: Har du lyst til å gi meg noen tips? Jeg har ca 60FPS jevnt over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jøss... Hvordan klarer du å få så supre bilder ut av det der???? :grin: Har du lyst til å gi meg noen tips? Jeg har ca 60FPS jevnt over. Redigering med Photoshop kansje.. Flotte bilder btw! Digger bildene du poster! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Jøss... Hvordan klarer du å få så supre bilder ut av det der???? :grin: Har du lyst til å gi meg noen tips? Jeg har ca 60FPS jevnt over. Jeg tar jo bildene i 2048x oppløsning og da ser jo grafikken mye bedre ut. Pluss at jeg slenger på Antialiasing også. Men selv med bra grafikk kreves det gode photoshop-kunnskaper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jøss Paulo, her var det forskjell på "flymodus" og "screenshotmodus"! Sitter fortsatt litt overrasket over at man kan få noee så vakkert ut fra noe så "lite" som en simulator. Du er rett og slett rå på editeringsbiten, godt jobbet! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Det siste bildet sâ helt real ut! Hvor lang tid bruker du pâ â redigere et bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Å redigere et bilde avhenger av hva jeg velger å redigere på det. Vanligvis tar det 15-30 min per bilde. Takk for kommentarene :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.