Aleksander W. Lind Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hei igjen. Nå har jeg fått Vatsim til å fungere sånn halvveis. Jeg er online og ATC og flyene kan se meg, men jeg kan ikke se flyene. AI flyene mine kommer også diltene inn av og til.. Er det virkelig ingen som kan hjelpe?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Du må få squawkbox til og joine multiplayer serveren for deg, eller du kan gjøre det selv. Husker ikke helt hvilken ip adresse du må søke etter, men det skal være en instilling så den gjør det for deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander W. Lind Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Det står at den gjør det. "Concecting to multiplayer via lobby" (noe i den duren) står d.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Noen som samtidig kan fortelle meg hva jeg skal gjøre for å se de flyene folk faktisk bruker (Kunne dette før re-install)? Jeg ser alle som det samme flyet jeg bruker nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Squawkbox? Skjekk at VIP-modellene er aktivert under Settings Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Riktig Werner, takk, jeg skal prøve det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander W. Lind Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Er det ingen som kan hjelpe?!! Særiøst, dette er går dårlig. Hadde store planer om vatsim denne ferien, men så kom dette dumme problemet. Får ikke tak i folka på vatsim pga ingen e-mail adress, heller ikke SQ eller de som lager den .dll filen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Adam Martinsen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Har du vært på formet til SQ og søkt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander W. Lind Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Skrev et innlegg på vatsim sitt forum i går kveld og fikk i dag flere svar med flere muligheter. Blandt dem var det faktumet at antivirus pogrammet mitt kunne ha skylden for dette problemet. Testet det nå nettopp og kunne se alle de flotte flyene på Hamburg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.