aleksander rødland Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Rundt klokken halv 3 i natt bestemte jeg meg for å fly en tur ned til et varmere strøk. Destinasjonen ble denne gangen Faro i portugal. I og med at klokken var litt over 6 om morgenen når jeg nærmet meg faro så klarte jeg og sovne med hodet på tastaturet og ja, jeg våknet etter at jeg var tom for drivstoff hehe. Men her er noen bilder jeg knipset på turen. Bildene er tatt på min laptop så de er derfor ikke av topp kvalitet. Take off fra gardemoen Langs norske kysten Overskyet over havet på vei mot england akkurat fløyet over de britiske øyer Her er jeg akkurat kommet over portugal, og i følge mine teorier så sovnet jeg like etter dette bildet ble tatt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Brusveen Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Bra bilder det derre... har du ikkje høyrt om andre pilot? hehehe Var du kræsja når du vakna eller klarte du og lande uten drivstoff?? viss ikkje så: "Rest in Peace" kor langt var du kommet eventuelt når du vakna?? langt forbi målet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg savner landingsbilder og bilder under approach til Faro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Flotte bilder Aleks! Synd du sovnet da, litt komisk hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg savner landingsbilder og bilder under approach til Faro Du leste tydligvis ikke innlednings teksten du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Er du Gal??? DU KUNNE DREPT NOEN! hehe.... sovne bak "rattet"....ikke smart.... hvor havna du??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg var ikke så langt fra afrika når jeg våknet hehe =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hei Aleksander! Ja, du er som meg (og sikkert de fleste andre simmere). Midt på natten er vi meget produktive, og masse idèer og tanker kommer fram i vår fantasi. Heldigvis har jeg lært at flygning om natten og ut i de tidlige morgentimer ofte ressulterer i søvn. Selv opplevde jeg dette under en nattflight fra Gran Canaria til Oslo for noen år siden, da jeg faktisk ikke husker å ha etabliert meg på ILS'en på Gardermoen! Heldigvis hadde jeg en copilot som sørget for at jeg hold meg våken til flyet var trygt parkert, takk Julian! :grin: Flotte bilder, men som nevnt, savner litt landingsbilder fra Faro, den siste touchen, hvis du forstår hva jeg mener! :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Hei Ivar! Ja planen var jo og få bilder av landing osv. men som sagt så fikk jeg jo ikke oppleve landingen selv en gang! hehe Det er faktisk du Ivar som har inspirert meg til å starte disse sydenturene! Takker for kommentarer folkens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Det varmer å se at selv mine primitive bilder fra oldtidens FS2002 gir inspirasjon til andre medlemmer her på forumet. Ser uansett fram til neste bildeserie fra deg, forhåpentligvis om ikke så alt for fjern framtid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Bildene dine fra fs 2002 er jo i fs9 klasse Ivar. Nei det er nokk ikke lenge til jeg slenger opp en bilde serie til. Jeg tok nylig en tur med 744 DHL fra Bergen til Helsinki. Får se om ikke jeg får lastet opp bildene fra den turen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.