Gå til innhold

Syden tur med TUI 767 til Faro

Anbefalte innlegg

Rundt klokken halv 3 i natt bestemte jeg meg for å fly en tur ned til et varmere strøk. Destinasjonen ble denne gangen Faro i portugal. I og med at klokken var litt over 6 om morgenen når jeg nærmet meg faro så klarte jeg og sovne med hodet på tastaturet og ja, jeg våknet etter at jeg var tom for drivstoff hehe. Men her er noen bilder jeg knipset på turen. Bildene er tatt på min laptop så de er derfor ikke av topp kvalitet.

Take off fra gardemoen

yafss015he1.jpg

Langs norske kysten

yafss043wc0.jpg

Overskyet over havet på vei mot england

yafss060ta4.jpg

akkurat fløyet over de britiske øyer

yafss075gs8.jpg

Her er jeg akkurat kommet over portugal, og i følge mine teorier så sovnet jeg like etter dette bildet ble tatt..:P

yafss081kj5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Aleksander!

Ja, du er som meg (og sikkert de fleste andre simmere). Midt på natten er vi meget produktive, og masse idèer og tanker kommer fram i vår fantasi. Heldigvis har jeg lært at flygning om natten og ut i de tidlige morgentimer ofte ressulterer i søvn. Selv opplevde jeg dette under en nattflight fra Gran Canaria til Oslo for noen år siden, da jeg faktisk ikke husker å ha etabliert meg på ILS'en på Gardermoen! Heldigvis hadde jeg en copilot som sørget for at jeg hold meg våken til flyet var trygt parkert, takk Julian! :grin:

Flotte bilder, men som nevnt, savner litt landingsbilder fra Faro, den siste touchen, hvis du forstår hva jeg mener! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...