Thomas Olsen Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg lar bildene tale for seg selv, enjoy! ...og et lite bonusbilde Cockpiten min består altså av Yoke fra CH, pedaler fra Saitek og MCP fra CPFlight Ha en riktig fin kveld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Meget bra bilder. Det ser ut at jeg må tørke støv av fsx og fly den oftere Hvor kan jeg få tak i SAS flyet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Olsen Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Takk for fine kommentarer Begge SAS-maskinene er faktisk Project Opensky SAS Braathens'en er FeelThere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Har du noen link til de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Wingflex rules! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Olsen Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 www.projectopensky.com ellers er også library.avsim.net en god venn Ja, Wingflex er dritkult Begynner å bli rimelig glad i FSX etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Dette er bilder med stemning altså! Veldig flotte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.