Kristoffer Vinje Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hei Dette er en post hvor man kan legge ut sine egene beste screenshots. Er litt morsomt å se hvor mange flinke FS-spottere vi har her på fs.no. Maks 3 bilder hver Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Klikk her for å se hele posten med bilder av DC-3 Dakota Norway Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PEtter blindheim Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Fint fly vannet og kystlinjene not so much.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Får vel legge inn mine tre òg da Thunderbird One Phantom BadAss A332 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Lingås Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Har så utrolig mange screenshots liggende, gikk fort igjennom og fant 3 jeg er fornøyd med: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Her er de tre beste fra min samling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Tore Evensen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Disse er de jeg er mest fornøtd med akkurat nå: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Nilsen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Disse er tatt fra C177RG St. Maarten serien: PS! Ja da, ja da. Jeg vet det med hjulene. Men de gikk ikke inn under avspillingen opptaket, selv om jeg trakk dem opp under recordinga av opptaket :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Er denne tråden kun for MSFS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Gjelder sikkert alt av flysimmer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Poster noen av mine beste jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 HELT NYDELIG! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Fint fly vannet og kystlinjene not so much.. Nå er det liksom meningen å fremheve flyet da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Det sto faktisk at det var maks tre bilder,Paulo, men jeg må medgi at de bildene var ett definitivt lovlig overtramp :grin: Håper å se masse flere gode bilder fra deg i 2008 og.Håper bare du legger ut mer Norwegian-saker og:) God jul. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Det sto faktisk at det var maks tre bilder' date='Paulo, men jeg må medgi at de bildene var ett definitivt lovlig overtramp :grin: Håper å se masse flere gode bilder fra deg i 2008 og.Håper bare du legger ut mer Norwegian-saker og:) God jul. [/quote'] Sorry for å utelukke Norwegian. Har ikke tatt mange bilder med Norwegian med fikk jo til dette: Airshow in northern Norway :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Meget bra Paulo.....og dere andre.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Airshow in northern Norway :cool: Takk,Paulo. Det var dagens desiderte høydare:-) Håper du tar flere i 2008:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg satt å lurte på om noen av de er real Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Fredriksen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Her er det noen bilder med F-16 sammen med NOW347 Sindre Nedrevåg på FS.no serveren. Enjoy Takk for titten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Eik Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 her er mitt bidrag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Skjæveland Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Flott Hvilken A380 modell bruker du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Eik Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Overland. Funker fint i FSX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.