Frode Skibrek Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Tok noen bilder av LN-MOT fra A/S Lufttransport i kveld og. Håper dere liker dem. Flyet er Aeroworx Beech Super King Air 200, Norway Mesh og Norske Flyplasser. Bildet er tatt i FS 2004. Etter at flyet var landet i Bodø og pasienten brakt trygt vekk, fikk vi en titt inn i maskinen Så dro vi tilbake til Trondheim,klar for å oppleve flere fly på nært hold, men det er en annen historie. Men hva skjedde med LN-MOT ? Joda, Hun flyr trofast folk til og fra sykehus og transporterer folk hjem i krisesituasjoner. Skulle du se henne, så kan du jo håpe at hun kanskje en dag kommer din vei når du trenger hjelp Legg gjerne igjen en kommentar . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Var ikke så mange som hadde vært å sett,gitt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Fine bilder du har tatt av min favoritt-addon. Flott denne Aeroworx King Air 200. Moro å få lov til å se inn i ambulanseflyet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Fine bilder du har tatt av min favoritt-addon. Flott denne Aeroworx King Air 200. Moro å få lov til å se inn i ambulanseflyet Jeg fant ut at denne maskinen hadde støvet lenge nok. Blir nok flere serier med den etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Denne trofaste sliteren bør ikke støve ned , til det er dette flyet altfor viktig. Tenk bare på alle viktige missions det har, ikke minst her i landet som ambulansefly. Nei, puss støvet av det og få det i lufta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Ja. Kan love deg at i løpet av Januar,så kommer det en ny serie med LN-MOT på ett utenlandsoppdrag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hvor kan jeg finne det flyet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Aeroworx B 200 Flyet er payware og prisen er 29.95 dollars. Price:29.95 Version:2.0.1 FS Version:FS 2004 Windows OS:Win XP /2000PRO (testet i Vista og fungerer kjempefint.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.