Geir Teigo Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 er på tur mellom entc og enbo kommer til å bli en artig landing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 hvis jeg sier at vinden på bildet er 114 kts, er det da korrekt? I såfall skjønte jeg hvor jeg leser av vinden :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 bingo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Men viser ikke den hvor mye det blåser ved den høyden han er ved? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Dæven, du ligger godt med nesen til høyre for å greie å holde kursen Aldri sett en såpass kraftig korrigering når jeg har spilt, men det er kanskje vanlig i det virkelige liv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 19. desember 2007 Premium Medlem Del Skrevet 19. desember 2007 Ta deg en tur inn på Groundspeedrecords så får du se skikkelig tailwind:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten W Melhuus Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Er det bare meg eller er backup ASI'n helt feil...? Tapen viser 298 kts, backup ASI'n over 400.... . M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Hjorth Horseng Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Den som viser 298 er indicated speed, mens den som viser ca 400 er true airspeed Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PEtter blindheim Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 mens den som viser ca 400 er true airspeed I hvertfall groundspeed :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Stabell Kuloe Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Nei, TAS. (men hvorfor IAS-måleren viser TAS er en annen sak) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Nei' date=' TAS. (men hvorfor IAS-måleren viser TAS er en annen sak) [/quote'] hmmm...mener jeg har sett et valg på det et sted i oppsettet. Skal rette det når jeg er tilbake fra juleferie.... i BÆÆÆÆRGEN! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.