Gå til innhold

Double click....


Truls Meek

Anbefalte innlegg

Jeg har også fått nok, blir jo nesten skremt ut av forumet [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image]

Det verste er at nå jeg har minimalisert IE for å "ta" reklamen når den kommer, så gjør popupen at IE blir maksimalisert igjen, slik at reklamen blir gjemt bak browseren. Dette gjør meg rasende [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image]

Jeg synes jeg har krav på et svar om HVA som "tvinger" frem reklamen på denne måten, dette grenser det ulovlige !

Er dette et simulatorforum eller en offentlig søppelplass ?

I så fall er Kommunaldepartementet involvert, de var de som bomba meg nettopp.

 

[image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse popup-geiene har holdt meg borte fra fs.no en stund. Har prøvd å lese diskusjoner daglig, men gir opp etter et par. Hvert nødvendig klikk må bekjempes med to [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] En går fort lei.

Ett DoS angrep eller kontinuerlig mailbombing mot massevis av adresser innen doubleclick hadde kanskje vært på sin plass. [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri fått en eneste popup jeg [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Ser at det er noe reklame på toppen av fs.no siden men det kan da umulig være noe å bry seg om [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper dere har noe Java eller script greier skrudd av i oppsettet som gjør at det ikke fungerer. Fikk ett tips, og nå er jeg ikke lenger en plaget mann [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Reklamen i banneren gjør meg ikke så allverden - har da andre vinduer med 'stay on top' [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan akseptere banner-reklame og en og annen popup for å støtte denne websiden, men jeg får stadig popups med reklame for Kristelig Folkeparti. Nå får det være grenser her [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image]

Forøvrig bemerkelsesverdig at et parti som KrF bruker slike påtrengende metoder i valgkampen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krf frelser (unnskyld uttrykket) simmerne med "terror-reklame", hmmm...

Vel dersom et slikt vindu popper opp for hver eneste side en åpner på fs.no, er som regel løsningen å ikke lukke det, men minimere det til oppgavelinjen [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

For meg ser det derimot ut som terroristene har tatt seg en velfortjent pause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guds fred!

Jojo, men tenk dere hvor mye vi har til felles med Krf.

Utgangspunktet er jo himmelen, selv om deres farkoster er vanskelig å få øye på.

Vi har jo han som sitter i perleporten, dit vi alle skal engang med eller uten vinger.

Så har vi alle englene som svever der oppe som seilfly.

Tilslutt har vi han som var her på jorda og drog avgårde som en annen Apollo-utskytning.

Så jeg skjønner godt at Krf. stadig popper opp her i forumet. Lurer på om noen av dem er sim-entusiaster, så kunne vi kanskje fått et tilbud om en engel til FS2000.

[image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja, om man stemmer KrF, SAS eller Tine Melk....resultatet blir det samme uansett.

[image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Takk, Dag for at du tar de verste synderne (KrF) [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Andrew

[ 27-08-2001: Endret av: Andrew Thomsen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...