Jon Berg Jørgensen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Den blir der til tåka fryser.. planen er til Torsdag ettermiddag. Tåka eller Airbus sin plan? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Definisjonssak Airbus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Sulebust Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Var litt i seneste laget ute og endte opp forran østre rullebane med kun et mobilkamera... Men her er i alle fall det jeg så fra landingen: -Bernt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Litt flere bilder her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Er dette den samme som gikk med merkingen "51" en periode? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Så ut til å ha vært litt av ett trafikk-kaos der,Bernt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Tore Evensen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Fikk se kjempen med egne øyne selv, for en størrelse det var på den da den passerte nesten rett over oss! Stod inntil gjerdet ved rullebanen og fikk se den på nært hold. Må nok bort en tur imorgen å se på den også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Det var iallefall trafikk kaos da jeg kjørte hjem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Sulebust Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Så ut til å ha vært litt av ett trafikk-kaos der' date='Bernt? [/quote'] Joda, det var en del trafikk, men ingen ting sammenlignet med kaoset som var på flystevnet på Torp i sommer. Siden jeg bare var ved østre rullebane og ikke over på "rette" siden var det bare å kjøre videre mot terminalen og ta av til langtidsparkeringene og tilbake igjen. Det gikk helt greit. -B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Ok. Så bare på bildene at det sto biler i hytt og pine på e6:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Chr Haaland Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Noen som har ATC opptak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hørte på tårnet.. rart at Austrian som skulle ta av noen minutter før A380 kom plutselig måtte ta en instrumentsjekk på holding 01L Desverre for de fikk de valget mellom å miste slot eller fly av gårde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Det var da i det minste verd forsøket :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael A B Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Da drar jeg opp. Ses. :-) Ta en titt på videoen i denne artikkelen Jan http://www.aftenposten.no/reise/article2146678.ece Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 A380 film! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Har lesedag til tentamen i morgen, bør jeg dra? ^^, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Vold Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Tatt fra Holmestrand, nede i byen og fra arbeidsplassen min :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 A380 film! Vedder på at han som kjørte den blå lastebilen på slutten der sto å ventet for å kjøre forbi akkurat på det tidspunktet han gjorde!!! :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Flott film Thomas.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 A380 film! Vedder på at han som kjørte den blå lastebilen på slutten der sto å ventet for å kjøre forbi akkurat på det tidspunktet han gjorde!!! :mad: Ja, forbanna soppen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Takk for filmen Thomas! Tok du registreringsnummeret på den blå lastebilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Nei, men han kjører for Øynebråten Transport! Errr!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter-Hans de Zwarte Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Pungen synst tydelegvis ikkje det var nok å køyre lastebil, neida, han måtte jo sjølvsagt ha hengar på også :mad: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hehe, ble letta når jeg så at lastebilen var kort, og jeg så flyet igjen. Men så kom den tilhengeren sekundet etterpå og blokkerte hele utsikten Men det var en veldig flott film som sagt, Thomas. Gøy å se hvor mange folk det var der! Noen fler som har tenkt seg til OSL i morra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg skal pröve â komme meg til OSL i morra, men kan noen gi meg en grei beskrivelse for â komme seg til best mulig sted for â se A380? Gjerne beskrivelse for bil ogsâ, trenger â vite hvordan jeg skal komme meg fram hvis jeg kan dra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Floor Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Mulig jeg skal ta Cessnaen en tur bort for å se på hvalen fra GA terminalen, men er litt skeptisk til at det er meldt freezing fog, så får se hva det blir til. Hadde vært artig, tipper det ikke blir et vanlig syn i Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Holmen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg tror jeg tar en tur i morgen;) noen som vet hvor den har blitt plassert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg fikk vite av Per-Kristian at den skal stå ved nordvestre de-ice-plattform. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Herregud! Bare fordi at det at det lander ett stort fly på Gardermoen så tar formuet helt av.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.