Gå til innhold

Og sikkerhetskontrollørene slår til igjen...

Frode Skibrek

Anbefalte innlegg

Siden denne fangen kunne transporteres med kollektiv transport regner jeg med at han ikke utgjorde noen relativ trussel i den forstand. Dog, litt skeptisk er jeg også for at vedkommende hadd mobiltelefon, hvilke prossedyrer som ligger bak dette tørr jeg ikke spekulere i.

At betjentene ble fratatt håndjern og strips stiller jeg meg litt spørrende til, her er det jo faktisk snakk om egensikkerhet, og andres sikkerhet i den forstand. Men, nå er det jo strengt tatt ikke nødvendig med mer enn ett sett håndjern for en fange, dvs. at man ikke trenger å ha med flere sett en nødvendig. Har man da fire håndjerntasker på hver betjent forstår jeg hvorfor iallefall tre av de pent må legges igjen.

Av egen erfaring så fikk jeg senest i går med meg håndjern igjennom sikkerhetskontrollen. Gjorde ikke noe for å skjule de heller, de var i beltet mitt og jeg lå de oppi en fin blå eske for gjennomlysning. Etter turen igjennom røngten maskinen var det bare å ta de på igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...