Hans Fredrik Sunde Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Tok en flight (AA5422) fra New Orleans til Nassau: Ikke komenter instillingene mine til sceneryet 'a, men det hadde vært fint med tips om å ta screenshots og andre kommentarer. Tusen Takk PS: Synes det ble litt for mørkt med den hvite bakgrunnen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artur Kvamme Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Skru på lyse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Sannes Riiser Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Alt for mørke bilder for min del! Blir nesten bare lysflekker på svart bakgrunn Og hvorfor poster du i dette screenshots-forumet? Bruk arkivet i steden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Sorry, men jeg ser ingenting jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Svendsen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Her var det mørkt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.