Tore E. Larsen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hjelper Erlend med markedsføring av boka hans på mine hobby sider. Han har nå sagt seg villig til personlig å signere bøker jeg sier i fra om ! Dermed gjelder dette alle dere her som er holder på med flightsimming. Boka inneholder IFR info du kan prøve deg på som simmer og etter min mening innholder den masse andre ting som bør være obligatorisk kunnskap for enhver seriøs bruker av FS. Innbundet, 220 sider og 19 kapitler. Kun 350 frakt inkludert. Ingen forhåndsbetaling heller. Det er greiest om du bruker forumets interne meldings system for bestilling for å sikre at boken blir signert. Oppgi Navn adresse email og telefon. www.retromagazin.com/fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Flotters. Då har du fått en P.M. med meg Tore.. Denne boka skal i hus :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Den er nå oppført på ønskelisten min iallefall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore E. Larsen Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Bare det er jo fint Alle order er effektuert. Erlend har det travelt om dagen. Luksusproblem. Det er fint det er sånn for han har satset mye penger og fryktelig mange timers jobb. Dette er faktisk bok nummer to han skriver. Den forrige var om hendelsene i 1905. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K L Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Leste ferdig denne boken i helgen, den er et must for alle fly interesserte, meget godt skrevet og den tar for seg mange emner, jeg lærte mere om flyging i denne boken enn 20 år med FS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg fikk noe problem da jeg skulle bestille boken og sendte derfor Tore en bestilling på PM. Gleder meg storveies til den kommer. Det skal være julegave fra meg selv til meg selv så jeg antar den blir lest så snart jeg mottar den. Håper den ikke kommer ulest under juletreet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Er dette noe folk som skal bli piloter burde lese? =D Så man kan lære en del om fly liksom.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore E. Larsen Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg er vel noe inhabil anngående spørsmålet, men jeg mener det i høyeste grad. Avhenger av hvor mye du kan på forhånd selvfølgelig. Uasett gir boka et godt innblikk i hva slags teori du må igjennom. Hva mener du Kenneth ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg tror nesten jeg bare må bestille en .. ^^ Blir regninga sendt i posten da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore E. Larsen Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Giro blir lagt ved i forsendelsen. Frakt er inkludert. Send meg en PM med info så får jeg Erlend til å signere boka :-)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Ok .. Jeg skal tenke på det.. Får du noe fordi du selger eller? Hehe .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore E. Larsen Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Javisst. Får hele 50kr pr. salg så jeg blir millionær her. Det dekker annonsekostnadene på adwords. Synes bare at det er morsomt å hjelpe til litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Haugan Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Legg inn litt reklame her:Denne boken var utrulig lærerik å spennende..å for folk som ikke har så mye kunskap om fly å apparatet rundt er denne midt i blinnken.Her er det bare LØP & KJØP for simmere og flyfrelste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hvorfor ikke ta inn denne i flightsim-shop'en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Mottok i dag boken "Hvorfor fly flyr" i posten, flott innpakket og signert. Denne boken skulle jo vært julegave til meg selv. Det blir den og men da innpakket under treet og ferdiglest. Slår nå av PC'en for kvelden og koser meg med boken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K L Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Er så fornøyd med denne boken at jeg bestillte en til som en julegave til en venn også årets bok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore E. Larsen Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Takk for all flott omtale! Har sendt det til Erlend og han ble skikkelig glad for det. Anerkjennelse for alt det arbeidet fortjener han virkelig. For ikke så snakke om den store investeringen han har gjort. Entusiast akkurat slik som oss flightsimgærninger. Har dere sett på reklamefilmen jeg har laget da ? Den ble da ikke så værst. Erlend tar opp klipp når han er ute og flyr og jeg legger dem inn etter hvert. Hadde ønsket meg rock and roll til musikk, men tør ikke på grunn av copyrights. Denne gamle gitarlåta er grei fordi den har jeg snikkert sjøl en gang på åttitallet. SISTE: Erlend har sagt seg villig til å signere alle bestillinger som kommer rett inn fra websiden! I hvert fall en god stund framover. Bestiller du nå får du boka til hjul. Det er fremdeles noen dager å gå på. Grunnen til at alle blir fornøyd tror jeg er måten han har komprimert infoen på og den fine vinklingen han har fått til. Som skrevet før: Løp og kjøp! Dette er kunnskap flyinteresserte bør tilegne seg spør du meg. http://www.retromagazin.com/fly/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Da er denne bestillt! Gleder meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Skal støtte Erlend, og bestille boken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Kan enda bestille og få signert? Jeg glemte meg helt av ser du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Børge Litangen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Ofte kan det være lurt å se på innleggenes dato. Tores innlegg ble skrevet klokken 12:32 i dag, og det er derfor naturlig å anta at tilbudet ikke har blitt trukket tilbake i løpet av de ti siste timene. SISTE: Erlend har sagt seg villig til å signere alle bestillinger som kommer rett inn fra websiden!I hvert fall en god stund framover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore E. Larsen Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Har en ting til også. Skulle si fra Erlend at han sender samme dag som han får bestillingen og med A post for at bøkene skal komme raskere frem. Folk ønsker seg boka til jul og det er lett å forstå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kåre Forland Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Fikk boka i posten i går, Signert med hilsen og det hele. En fantastisk fin bok som bør finnes i enhver simmers hjem. Anbefales Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Da har jeg bestilt. Blir deilig å ha noe å lese neste uke enn å kun sitte oppe sent ja ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Venter i spenning jeg nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Kjemperask levering! Sitter å leser nå =). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Fikk den idag jeg også. Kjempe kjapp levering. Godt pakket. Tusen takk for en fantantisk bok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Nilsen Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Da var den bestilt. Den gleder jeg meg kjempe mye til å få Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Boken er mottatt og betalt. Artig at den er signert av navnebroren min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Har ikke fått boken enda.... er den sendt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.