Gunnar van der Meeren Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Bestillte FSX Acceleration fra flightsim-nettbutikken på fredag ettermiddag! Mottok pakken i posten på lørdag - under et døgn fra bestilling til mottak!!!! :grin: Det må vel sies å være den raskeste nett ekspedisjonen som jeg har sett! BRAVO Dag! :grin: :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ja det er utrolig til fart på leveringa!!! Må jo nesten tru at Dag sitter og trykker F5 på den siden der bestillinger kommer frem og når han får en bestilling så råkjører han til det nermeste postkontor :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hvis han ikke kjører pakkene ut selv :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Dag er rask med å få avgårde bestillinger fra nærbutikken, det skal være sikkert, men dette slår alle rekorder. Han var vel ikke selv kurer ved levering? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Håper det går like fort for meg å få TrackIR'en jeg har bestilt.....det hadde jeg likt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Vel, det var jo «Acceleration» som jeg bestillte. Men det var jaggu ikke bare innholdet som var raskt!!!..... :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hvis han ikke kjører pakkene ut selv :whistle: Kjører? Selvfølgelig flyr han dem til oss. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Eliassen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Bestilte en dvd fra shopen onsdag ca. klokken 3, og fikk pakken i posten torsdag. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.