Tom Knudsen Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 I ny kalender til veldedighet kaster nå en liten gruppe flyvertinner klærne i ny kalender.. Igjen blir det gøy å se på kalenderen.. http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/fritid/article1446553.ece Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hvor kan man få kjøpt den? edit: Spurte fær jeg sjekket linken :whistle: Kun tilgjennglelig oss Ryan Air da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jepp, står så. Men det koster jo ikke mange kronene for et par turer med dem, så med dette i tillegg blir jo flyturene så godt som gratis da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Sulebust Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Her bør jo Dag ta kontakt med Ryanair for å høre om han kan få kjøpt inn noen til shoppen ? Evt. basert på forhåndsbestillinger ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hadde vært bedre hvis de hadde kasta klærne enroute.... :grin: :whistle: Men det hadde vell gått litt utover sikkerheten :crazy:, så man får vell ta til takke med en kalender enn så lenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 La ikke merke til at det var fly i bakgrunnen jeg :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Ryanair har vel omtrent like mange mannlige flyverter som kolleger av det motsatte kjønn. Så i likestillingens navn slår jeg derfor fore at selskapet også går til produksjon av en tilsvarende kalender for 2008, bare med bilde av alle de flotte guttene uten annet på enn sine kledelige små truser. Statistisk er det jo vanligvis noen færre kvinner enn menn som bruker å fly, men etter kjønnsfordelingen og mottagelsen denne ila. bare noen få timers "annonsering" har fått her inne, burde man så absolutt forvente at slike også vil kunne gå som varme hvetebrød (unnskyld uttrykket :whistle:). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Her bør jo Dag ta kontakt med Ryanair for å høre om han kan få kjøpt inn noen til shoppen ? Evt. basert på forhåndsbestillinger ? Jeg er så enig så enig! Tror denne hadde solgt som varmt brød på en tidlig julemorgen, snacks! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Chr Haaland Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Tror jeg blir nøtt til og ta med meg dama på en juleshoping tur til London jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Dersom noen skal ut å fly med ryanair, så please legg ut for meg... Dette er noe jeg vil ha i samlingen min over fly-rariterer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Frode.... Se her This Is London har lagt ut hvertfall deler av kalenderen der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Damn... Oktober var pen... Håper jeg dumper borti henne hvis jeg noen gang flyr med Ryanair.. kanskje jeg melder meg inn i 10.000meters klubben med henne :grin: Takk Per-Kristian. Du reddet dagen min :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Frode... Hvis jeg flyr før deg med Ryanair så forvent en godt brukt oktober-girl :grin: :grin: Nice var hun i hvert fall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Madsen Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 er dette kaffekroken eller gutte-kroken? passer kanskje litt bedre i snackbaren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Toril da... Du vet Ryanair har mannlige kalender også vel he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Øhhh, og jeg som prøvde etter beste evne å skape litt balanse med innlegget mitt mtp. dere jentene Toril! Så du ikke det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filip Gundersen Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 må ha den!! Bare MÅ ha den!!!!! :grin: edit: kan tydeligvis kjøpes her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Madsen Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Øhhh, og jeg som prøvde etter beste evne å skape litt balanse med innlegget mitt mtp. dere jentene Toril! Så du ikke det da? Joa, så det, fint og enig med deg. Verden er urettferdig for kvinner. Ta et nesten hvilket som helst tv program eller film. Det er stortsett alltid flere flotte lett antrukket jenter med, men mannfolka kan ofte være både feite og gamle, og i såfall maks en kjekkas pr film. Feks at hun lille tynne Carrie virkelig hadde likt han feita slappe, late og dumme mannen sin i Kongen av Queens. Joda showet er artig, men ikke særlig sexy for oss jenter. Og sånn generelt så er det ikke særlig moro for jenter å sitte å se på nakne jenter. Dere som liker å se på jenter, ser dere på "The L-Word"? det er vel omtrent det mst usansynlige programmet som går på TV, men så går det på TV3 da. Sorry, super OT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Nå er det bare og pynte med blomster og sterin lys gutter. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Feks at hun lille tynne Carrie virkelig hadde likt han feita slappe, late og dumme mannen sin i Kongen av Queens. Sånne forhold finnes. Jeg kjenner selv et par som er som tatt ut av denne tv serien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Toril, se "300" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Madsen Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Sånne forhold finnes. Jeg kjenner selv et par som er som tatt ut av denne tv serien. Klart slikt finnes, særlig hvis mannen har en feit lommebok, (litt ironi her) eller kompanserer på andre måter, men han på Kongen av Queens har jo ikke noen ting. Poenget mitt var ikke at feite menn, eller gråhåret, slappe eller late ikke har draget, men at i en normal verden så er ikke jentene blinde og alle gutta har draget på modeller. Og selv om en mann er feit, eller stygg, så betyr det da ikke at han ikke er flott på andre måter. Sånn generelt sett så er vel vi jentene en del flinkere til å se forbi utseende på gutta enn motsatt. Kjenner ikke til "300" hva er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael A B Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Kjenner ikke til "300" hva er det? Kort oppsummert en film om 300 karer som sloss i underbuksa http://300themovie.warnerbros.com/ http://www.imdb.com/title/tt0416449/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Madsen Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Michael, takker, ja den var ikke dum, men innholdet i den er vel en typisk guttefilm da skulle jeg tro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 De jentene jeg kjenner som har sett filmen elsket den, selv om de ikke fikk med seg handlingen. Det sier jo litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Michael, takker, ja den var ikke dum, men innholdet i den er vel en typisk guttefilm da skulle jeg tro. Kjerringa datt av etter 5 min og det sier det meste......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Datt'a av??? Edit: Hektet på en smiley for sikkerhets skyld ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Sulebust Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 On noen er interessert i å se flere bilder... http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/news.html?in_article_id=494403&in_page_id=1770&ICO=NEWS&ICL=TOPART Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.