Gå til innhold

FS Bodø AM


Ernst K.Furuhatt

Anbefalte innlegg

God kveld svinpelser.

Har såvidt utvekslet noen røyksignaler over fjellene til Ernst. Vil så gjerne være med, men har ingen anelse om jeg får anledning. Så min plass er i alle tilfeller til disp, så får jeg heller se om lykken er med meg til slutt da. Vil i alle tilfeller komme innom å hilse på dere.

 

Et knallbra tilltak til eventyrlystne piloter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnet med den største svinpelsen skulle svare først ja!

 

Referat fra siste slag:

Den ene stiller opp med utsyr på fleir å tyve tomma som selv de mest silikonerte kunne forsvinne bakom. Nestemann stakk da straks ut på en heller tvilsom foretning i byen å rekvirerte seg hakket bedre forlenger. Men du satt der igjen med en installasjon som du tregte fleire bord for å dekk over og som ingen skjerm var dimensjonert til å gjenngi!

 

For dem som ikke var der.... Neste gang du søker "XXX" på google så må du ikke bli overasket av overveiende trevirke fra Bodø. For makan til størrelser på pc-bordene har ikke jeg sett før...

 

Svinpelser ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Det var da svært te svinpelssnakk på Bodøfolket da Kan jeg få be om en mer dannet språkbruk

 

.......men kjære, vene deg Steinar, språkbruken er jo som balsam i et FS-hjerte.

Sist vi møttes var det mer svinpelsprat enn flyvning :grin: . På kommende treff blir det drilling i koordinasjonsevne, slik at vi kan prate svinpels SAMTIDIG som vi flyr. Og for de viderekomne: prate svinpels, spise bløtkake og nippe til en pils,.....samtidig som man flyr !!!! Er det rart vi vurderer aldersgrense på treffene :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Det går helt bra, og vi har allerede 2 fra Vesterålen på deltakerlista. Steinar og Øyvind Grindstein kommer kjørende for annen gang fra Sortland, med bilen fullastet av PCer, gigantskjermer, bløtkake og alt som trenges for å "fly" i tre dager til ende :grin: .

 

a2-1.jpg

 

 

Og skulle det komme flere som ønsker å ta turen innom treffet, så holder vi til i "Nordlandsmusèet" rett bak Domkirken. Vi begynner rigging av utstyret

kl.1800 på fredag, og holder på fredag og lørdag til etter midnatt en gang. Søndag avlutter vi ca kl 1700. Hovedinngangen er låst, men det blir satt opp info på døra. Ring og vi åpner. Velkommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

He he, det er ikke sikkert du behøver å vente til neste høst. Hvis kommende treff fungerer like bra som sist, er det ikke noe i veien for å møtes oftere. Vi legger jo ikke lista høyere enn at vi skal ha det gøy sammen, med flysimming som gjennomgangstema, og et møterom i "Nordlandsmusèet" som arena. Deltakelse skal være gratis og forpliktelsene minimale. Så får hver enkelt ta ansvar for egne ambisjoner i et miljø hvor alle kan lære av alle. Kjempegøy spør du meg :grin: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Så innmari trasig at jeg jobber da! Har et julebordsgjeng som skal til Vikan og ha det gøy i løpet av lørdagskveldinga, så jeg lurte på om det er noen mulighet for en drop-in mellom øktene for å sjekke klimaet...??? :grin:

Bare jeg får sånn høvelig koordinater til Nordlandsmuseet, er ikke SÅ fryktelig kjent her i Bodø... :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weee. Gleder meg som en unge, eller det er jo det vi er :grin:

 

Dukker plutselig opp med lekekassa og de andre lekene mine. Blir spennende å fly sammen med erfarne simmere :)

 

Er det noe program/plan for det hele, eller er det bare å stille opp og ha mest mulig morro på kortest mulig tid?

Skal det konsumeres noe voksenbrus der? :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes da er hvertfall jeg klar for treff.. Fikk innstalert FSX og Acceleration i går .. Meeen sliter LITT med frames kan man si... Men men det overlever jeg da hehe. Når på Lørdag og Søndag møtes vi igjen da? Altså Fredag 1800 til en eller annnen gang rundt midnatt, Lørdag ????- en eller annen gang rundt midnatt og Søndag ????- 1700?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

Vet du om det er plass til å parkere en doning på 12m X 2,5m X 3,40m utfor, eller må jeg parkere nedi byen og traske oppover?

 

Det ordner seg sikkert. Det er ganske god plass foran musèet, bare du ikke maltrakterer gressplenen.

 

Når på Lørdag og Søndag møtes vi igjen da? Altså Fredag 1800 til en eller annnen gang rundt midnatt, Lørdag ????- en eller annen gang rundt midnatt og Søndag ????- 1700?

 

Nå ble det mange vanskelige spørsmål :grin: . Vi avtaler kvelden i forveien når vi skal møtes neste dag. Husk, det er ingen "stab" som står ansvarlig for treffet, alt dreier seg om et fornuftig samarbeid (bortsett fra at jeg har nøkkelen :cool: ). Men sist startet vi opp ca halv 10-tiden både lørdag og søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ordner seg sikkert. Det er ganske god plass foran musèet' date=' bare du ikke maltrakterer gressplenen. [/quote']

Gode greier! Da kommer jeg i 8-tiden ellerno, de skal kjøres kl.7.

De skal hentes klokka ett på natta, så jeg har 2-4 timer til rådighet. :D Det eneste jeg krever er en PC med MJC som jeg kan låne til en tur fra ENBO til ENRA... :whistle:

Hvis det er ønskelig, så kan jeg ta med mat fra Orion, Peppes eller noen av byens andre restauranter, men det krever at folk har gryn til å betale meg når jeg kommer med det da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Hvis det er ønskelig, så kan jeg ta med mat fra Orion, Peppes eller noen av byens andre restauranter, men det krever at folk har gryn til å betale meg når jeg kommer med det da.

 

Godt tilbud, men jeg kan ikke svare før de andre har uttalt seg, og det blir neppe før fredagskvelden........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God aften svinepelser :grin:

 

Etter et høys usikkert døgn, med mange alvorlige bekjymringer om til dels livstruende abstinenser er enedlig også Grindstein snart påtur til Bodø for ei høtflyvende helg i mac0.84 av lydens hastighet.

 

Det blir ikke bløtkake, men bestomr sin spesiallaget sjokoladekake på dere. Ja slik går det da man runder halveis til 70 :crazy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Aaaah, godt å høre Steinar, vi var mange som vart skræmt no :o . Det blir ikke det samme FS-treffet uten ditt blide åsyn :grin: . Både du og "lillebror" satte skikkelig farve på det forrige treffet, og Stian var ekstra bekymret for at bare ett fotballag skulle være representert denne gangen. Da ønsker vi dere god tur fra Sortland, så sèes vi i morgen :D .

 

PS, skitt au med den bløtkaka, men pils og sjokoladekake er ikke så verst det heller :grin: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...