Magnus Aanstad Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Etter to år med litt PC pause, har jeg lyst til og begynne og fly litt igjen, jeg skal annskaffe med FSX og ønsker meg litt respons på Free scenerys og goode fly. Jeg skal kjøpe meg et par fly også og lurer på om noen har noen ider til noen fine fly MvH - Magnus Aanstad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hvor flyr du (norge/europa/USA..) og hva flyr du (boeing/airbus/GA/warbirds)? Maskinvare? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Aanstad Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Jeg fly hovedsaklig Norge og Skandinavia, men jeg har med av og til en tur til spania osv, et mesh som kanskje er hovedsaklig for skandinavia, men har en tuch utenfor i øvrige europa også. Jeg flyr Boing og ATR. Jeg har PMDG versonene til FS2004, men skal jo oppgradere, og jeg fikk jo en fin nyhet om ATR til FSX også. Flyr også Caranado, og Hercules. Jeg har en relativ gammel PC. jeg er igjen ikke så avhenging av god VC men nokså høye kra til resten av flyet. jeg har en Pentium 4 2.4GhZ Prosessor og et 128MB Skjermkort(AGP Express), 512Ram. Alt er fra MSI. Håper på positivt svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Oi oi... Et lite tips. Ikke prøv deg med FSX på den maskinen å forvent veeeldig mye. Tror nok du kanskje hadde hatt bedre utbytte av FS9 på den maskinen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Nix. Du kan nok glemme FSX for nå p.g.a. maskinvaren din. Beklager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Aanstad Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Vel, ikke de beste nyhetene jeg har fått der, jeg har en Laptop også vet ikke hvordan det vil gå da Denne typen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Øvrebotten Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Den vil nok fungere MYE bedre med FSX enn den stasjonære PCen din. Men FSx stiller strenge krav, og til og med en del high-end PCer sliter med å kjøre FSX på fullt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Aanstad Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Da har jeg fått igang FS9, lagt inn Norwegian Airports, og leter nå etter mesh og gode scenary, Det var i gang i tiden et Free-Senery fra en norsk fyr. husker ikke navnet, men finnes det noe lignende enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jada. Legg meg til på msn : frodeskibrek@hotmail.com , så skal vi se om du ikke får det tilbake og Kan anbefale mesh herifra http://www.flightsim.no/file/FS2004/Scenery/Europa/Norge/more3.html , Norway Quality Mesh . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.