Gå til innhold

Jarlsberg 25-26 August


Kenneth G. Sørensen

Anbefalte innlegg

  • Svar 166
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

quote:

Opprinnelig postet av Anders Presterud:

BMW 3-serie er det mest harry man kan finne.

Porsche er bil. Basta!

[image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]

Til harry-biler må jeg føye til:

  • Ford Granada

  • Ford Taunus

  • Volvo 240

Hva Porsche angår så er det så absolutt kongen blant bilene... Du vet rett og slett ikke hva du går glipp av før du har prøvd en.... [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begrepet harry er mange år gammelt, og etterhvert er det blitt som du sier, slik at "alt er harry". Og å definere harry i dag, er søren ikke så lett. Hjelper det om jeg sier at Drammen kalles en harry-by?

NB! Dette handler visst ikke mye om fly og luftfart, bortsett fra at det ikke er så langt fra Drammen til Hurum.... [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening:

De helt nye porcene er ikke akkurat "harry". De er helt råe, ser ut som om det ligger gullstøv etter dem. Og det hele ser ut som en mill. dollar

Dem som har eldre porcer blir stemplet som "harry". Dette er nok fordi folka er wannabe. Som ikke har "nok" kr. til å kline til med en ny en, men som vil alikevel ønsker å bli oppfattet som "jeg har nok av gryn" og som ikke har det.

 

PS Fetteren min har en 89 mod. som er ombygd til 94 look. Han er "klin" blakk og harry. Men han har klart å en reke eller to og dette ville ha vert vanskelig uten bilen [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Jarle Kristiansen:

Min mening:

De helt nye porcene er ikke akkurat "harry". De er helt råe, ser ut som om det ligger gullstøv etter dem. Og det hele ser ut som en mill. dollar

Dem som har eldre porcer blir stemplet som "harry". Dette er nok fordi folka er wannabe. Som ikke har "nok" kr. til å kline til med en ny en, men som vil alikevel ønsker å bli oppfattet som "jeg har nok av gryn" og som ikke har det.

 

PS Fetteren min har en 89 mod. som er ombygd til 94 look. Han er "klin" blakk og harry. Men han har klart å en reke eller to og dette ville ha vert vanskelig uten bilen [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Boxter'n er fiiiin. Ellers er de harry.

Kenneth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...nå skiftet dere totalt emne igjen [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Jeg kommer, er det noen som vet om LN-WND skal lande? Står på turprogrammet til Dakota Norway har en lukket tur 25-26 August.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Kenneth Vika:

Vil uansett være rart om ikke Dakotaen kommer. Tror det kommer mange fine fly, husk å kjøp hamburger hos TSFK!

Prøv gjerne en seilflytur også [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] kanskje med en glassfiber?

Kenneth

Ja, men jeg har pratet med folk som var der i fjor og da var det bare overflyving [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Seilflytur SKAL jeg ha....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Martin Kaareng:

Ja ja, men bare vent til dere ser Porsche klubbens medlemmer. Det er harry det!

INGEN kan mene noe annet, bortsett fra de da [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]


Visste dette innlegget til en kamerat av meg... [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Han er 22 år, er medlem i Porscheklubben, og har en nydelig 70-modell Porsche 911S... Den er riktignok ikke orginal av utseendet, men den er nydelig å se på og sinnsykt morsom å kjøre.... Det er rett og slett en rå bil! Nå gjennomgår den desverre oppussing, tuning, og omlakkering, så kanskje den dukker opp neste gang? [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke langt fra Asker! Kjør E 18 til Tønsberg. Rett etter at du har tatt av fra E 18 mot Tønsberg sentrum (hvis du kjører bil), ligger Jarlsberg flyplass på høyre hånd. Ta av til høyre i første rundkjøring (ved liten kirke og Jarlsberg hovedgård), ta av mot Ås veistasjon etter en kilometers vei, kjør forbi veistasjonen og du ser skiltet og innkjøringen til Jarlsberg. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

[ 15-08-2001: Endret av: Jan Gulliksen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følg strømmen av biler som har etter eller annet klistremerke eller noe sånt i bakruta "I love planes" eller porscher mot Jarlsberg. Når du kommer nærme nok vil du etterhvert merke flytrafikk også....dra 25. da er det flyin...stor trafikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm nå er jeg litt confused,dårlig av RNoAF å sende en pilot som er sjekket ut på acro men ikke kortbane landinger??

Jaja samme det jeg vurderer fortsatt om jeg skal dra til Torsnes eller Jarlsberg så surt at dette er på samme dag...

Hvor kommer denne Viperen fra da,hørte at den som skal til Torsnes kommer helt fra Ørland [image]images/icons/blush.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Kenneth G. Sørensen:

 

Pøh! Jeg har hørt fra sikre kilder at den ikke får lande... Piloten som har fått jobben er ikke utsjekket på kortbane... [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Tilogmed ikke folkene som er ansvarlig i jfs har noe særlig greie på dette, iallefall ikke i den siste tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Tore Rasch-Olsen:

Er det mulig å være F-16 pilot og samtidig ikke være i stand til å lande Viperen på 800 meter?????????? Trodde alle F-16 piloter kunne det........

Det er mye enklere (og billigere) for luftforsvaret å la være å lande da. Om F16 skal lande så måtte visstnok det være plassert ut folk i enden av rullebanen omtrent som på hangarskip, banen måtte være fri for småstein, og det måtte være vakter som passet på flyet fra den 25. til den 26.

Dette har iallefall jeg hørt på Jarlsberg, men vi får se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...