AMO Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg kom over denne bloggen i dag, og i den grad det virkelig er potensiale, så må jeg si at jeg ble virkelig glad Dere kan se litt av utviklingen her foreløpig: Seilfly i Rogaland Er det noen her inne som vet noe mer om prosjektet, og hvordan det ser ut fremover? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Viser til artikkelen i linken i ditt forrige innlegg: "Rogaland Luftsportsenter er nå mer eller mindre en realitet. De ser for seg aktivitet med mange typer luftsport, og har planer om å bygge to hangarer i tillegg til ny asfaltert stripe. Vi må organisere oss, og slik det ligger an nå så er det bare å sette igang. Derfor tar vi et stiftelsesmøte før jul hvis det blir stemning for dette. Kom gjerne med innspill på sakslisten...." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Er det noen som vet noe mer om prosjektet, og hva som skjer fremover, annet enn det Frode henviser til i artikkelen og som jeg allerede har lest i bloggen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Flak Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg vil bare nevne at det ligger en link til denne avisreportasjen på et airpics-forum. Det er nokså lenge siden saken kom opp første gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.