Frode Skjennem Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Våknet opp til dagens Sarpsborg Arbeiderblad. Litt skjelven i armer og hender åpnet jeg avisa. Og der var jeg.( Gikk av med pensjon for å følge flytrafikken ) http://www.sa.no/ Etter å lest igjennom, slo det meg at, er vi som elsker å holde på med vår flyinteresse litt "orginale" ?? jeg bare spør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Gratulerer med en bra artikkel :grin: Bra med mediaomtale. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Dæven, du var medlem på forumet også jo .. .Leste artikkelen i SA til morgen i dag. Lettere sjokkert, hadde aldri trodd SA kom til å skrive om noe sånt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Bra artikkel! FS og spotting på heltid er vel ikke å forakte tipper jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Gratulerer med mere fritid(flytid? ?) for å dyrke din hobby. Det var en veldig flott artikkel! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 "Mange sier at jeg ligner på saddam".. right you are! Skvatt nesten litt :grin: Håper å få se mange fine bilder i fremtiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai R Sivertsen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Etter å lest igjennom, slo det meg at, er vi som elsker å holde på med vår flyinteresse litt "orginale" ?? jeg bare spør. Nei , overhodet ikke , bare en litt original hobby Gratulerer med mer tid til hobbyen. MVH Kai Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skjennem Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Hei På dere !. Takk for fine tilbakemeldinger. Kan jo virke som jeg er litt PR.Kåt. Men, ville bare dele det med dere utenfor SÆRP. Jo takk, jeg gleder meg til å kunne bruke enda mere tid på hobbyen min som AFP pensjonist. Har søkt om å få bli sjef for alle de "små" baggasjetrallene på Rygge.( var en spøk ). Når det gjelder det med Saddam,så var jeg ganske lik i 1992. Mørk i håret og barten. Og med barret på hue, og inngående passkontroll i Miami, blev det så det holdt. Nokk om det. Kona synes nemlig ikke at det var særlig festelig. Hadde det enda vært Sylvester Stalone du var lik så hadde det vært noe å "skryte" av. Happy flying. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 3. november 2007 Members Del Skrevet 3. november 2007 Det var jo en flott artikkel, Frode Artig at hobbyen vår også er bra nok for litt media-omtale. Gratulerer med nok tid til å holde på med hobbyen på heltid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Ja det var en skikkelig fin artikkel, selv om jeg desverre ikke får papir utgaven her nede i Kristiandsand, hadde jeg vært hjemme i varteig så hadde jeg fått nytt dette i papir, får det er virkelig ikke vær dag at det er om spotting og FS i Sarpsborg arbeiderblad! Håper at det blir masse fly og spotting videre får deg! Mvh Lars Petter Hassel:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skjennem Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Hei Lars Petter. Sender du meg postadressen din til meg på mail, så har du papirutgaven i posten på tirsdag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 oy oy oy oy! det høres helt supert ut:) adressen sendes over;) Mvh Lars Petter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Koppen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hei Frode Kjempebra artikkel.Kan jo holde kontakt vi rundt i nærmiljøet også Hilsen Rakkstingen Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Se her ja, enda en Særping med en hobby :grin: Begynner å bli noen særpinger nå inne nå Flotte bilder og flott repotasje.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.